woensdag 11 december 2019

A Je To.

Bedankt allemaal voor de lieve woorden op mijn vorige bericht.
Onze vriendin mist haar lieve hondje erg,  het is echt "Dood stil" in huis,  maar ze slaat zich er dapper doorheen.
Ik ga gewoon wat vaker op bezoek nu en als ik morgen weer aan het werk ben stuur ik mijn man of 1 van mijn kinderen even naar haar toe, voor een gezellig praatje 😉

Vandaag wéér een kaart voor een Kanjer.
Deze kanjer is gek op Buurman en Buurman, dus dat wilde ik gebruiken voor mijn kaart:
 
 Ik maakte de basis kaart via dit patroon
De foto's van Buurman en Buurman vond ik op internet.
Ik heb ze op fotopapier geprint.
De foto's plakte ik op een label,  wat in de kaart geschoven kan worden.
 Beide labels uit de kaart,  de tweede tekst wordt zichtbaar.
 A Je To...... Dit zeggen Buurman en Buurman altijd tegen elkaar.

Een leuk model om te maken.
Doordat ik vrolijk papier gebruikte, met rondjes, is de kaart weer heel anders geworden dan hier en hier.

Straks komt mijn buurvrouw eindelijk weer  eens "kletselen" (zegt GerJanne altijd😂)
Mijn moeder, de buurvrouw en ik deden dit altijd 1x in de week.
In Juni voor het laatst.
We wilde het in het najaar weer oppakken,  maar het is er steeds niet van gekomen.
Nu eindelijk een ochtend kunnen plannen,  weliswaar zonder mijn moeder,  want die is druk met de verhuizing en heeft geen tijd.
Maar wij gaan weer eens ouderwets bijpraten en wat leuks maken!!

Deze kaart link ik bij:
MHHC, #16, maak een kinderkamer, dit is mijn 2de inzending.
Carlin's kaartenparadijs, #17, Tekst en Rond (bij mijn vorige kaart kreeg ik een tip van Carla.....die kaart had ik ook mogen linken, want de challenge wordt héél ruim gezien,  als er maar rondjes te zien zijn  en er meer tekst is dan 2 woorden is het al goed. Bij deze dus aangedurfd)

12 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan met buurman en buurman verwerkt in je kaartje voor de kanjer in kwestie! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kanjerkaart, Daphne. Die gaat vast in de smaak vallen.
    En een gezellige kletseldag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een SUPER GAVE kanjer kaart, ben zelf ook weg van de twee, wat een heerlijk stel, die prutsen wat af!!!

    gezellig even met de buuf aan de klets, komt vaak veel te weinig van en is zo gezellig even bij kletsen.
    Heb je mail ontvangen hoor en natuurlijk een mailtje terug gedaan.....

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Leuk dit kaartje voor een kanjer,
    Mooi gemaakt!
    Gezellig weer samen knutselen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Buurman en Buurman zijn erg leuk voor een kanjer kaart.
    Voor mijn kleinkinderen waren die mannekes ook altijd een succes.
    Een tof kaartmodelletje is heel leuk met het bolletjes, stippen, rondjes, cirkeltjes of hoe je het maar noemt, scrappapier.
    Je mag ook gerust zijn, er staat voldoende tekst op.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart!
    Veel plezier met je buurvrouw, zal vast erg gezellig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!! De kinderen van mijn klas vinden Buurman en Buurman ook geweldig. En eigenlijk vind ik ze ook best grappig ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een grappig kaartje Daphne ! Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze kaart ontzettend leuk!
    Wat lief dat jullie de oude mevrouw zoveel aandacht geven..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kanjer kaart met B&B en A je to! Super! En wat gezellig dat je buurvrouw kwam kletselen! Nog productief geweest??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk met deze twee labels erin. Twee keer een verrassing als je er een label uittrekt. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig gave kanjerkaart Daphne!
    Dank je wel voor je 2e inzending bij MHH en heel veel succes!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen