zaterdag 14 december 2019

Happy 2020

Goedemorgen allemaal.
Vandaag een "schitterende" card in a box.
Schitterend,  omdat ik het zilveren papier gebruikte wat ik van mijn moeder kreeg.
(Daardoor is de kaart wel lastig om op de foto te zetten trouwens😅):
Het patroon,  om de box te maken heb ik van hier.
Ik gebruikte heel mooi disign papier,  wat hier en daar ook een schittering heeft.
Dit papier kreeg ik ook van Rensina (zie vorig bericht)
 Daarna kom de aankleding beginnen.
Hiervoor gebruikte ik het zilveren papier.
Eerst maakte ik de "Happy" en plakte dat op de achterkant van de box.
De 2020 ervoor "in" de box.
 Op de flapjes maakte ik "feest"
Ballonnen, 2 champagne glazen en bijpassende tekst.
 De tekst "Time to drink champagne and dance on the table" vind ik zó leuk!!
Past goed op een nieuwjaarskaart,  (maar ook op een verjaardag kaart)
Enjoy hoort er natuurlijk ook nog bij.

De kleuren van deze kaart vind ik zelf zo mooi.
Dat ijsblauw in combinatie met wit en zilver heeft wat chique's,  ik hou daar wel van.

Vandaag sta ik een paar uurtjes als vrijwilliger bij de Wensboom in Zwolle.
De bedoeling is dat er winkelend publiek langs komen die een wens voor een ander in de boom hangen.
Ik doe dit al een paar jaar en het is echt een heel mooi initiatief.
Ben benieuwd wat er vandaag weer gewenst gaat worden.....
Deze kaart link ik bij:
2 Sisters: #34, nieuwjaarskaart.
Carlin's kaartenparadijs, #17, tekst en rond  2de inzending.

18 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Daphne super modelletje is het ook, en dat er maar veel mooie wensen mogen worden afgegeven.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje in een doosje Daphne, heel mooi geworden! Idd een prachtig initiatief, fijn weekeind gewenst! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooie gedaan, Daphne.
    En een gezellige dag gewenst bij de wensboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Prachtig dit kaartdoosje, mooi gemaskt met het glimmende karton!
    Lief dat je bij de wensboom vrijwilliger bent!
    Fijne dag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi doosje heb je gemaakt, leuk dat je meedoet met onze challenge deze maand, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
    Succes vandaag, een mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feestelijke card in a box Daphne. Mooi dat blauw met zilver.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze kaart Daph. Ik hoop datj het niet te koud hebt gehad bij de wensboom. Straks naar lekker een warm kopje thee als je thuiskomt of chocolademelk. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk heb je dit kaart/doosje gemaakt Daphne.
    Super gaaf en mooi gemaakt.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Veel succes (hang dit maar in de wensboom) !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk doosje, echt hele mooie winterkleuren.
    De wensboom zie je op steeds meer plaatsen komen en goed dat je je weinige vrije tijd daar insteekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige card in a box! En schitterende kaarten zijn inderdaad vaak lastig om goed op de foto te krijgen. Of het weerkaatst of je ziet jezelf erin terug...Maar je hebt het goed op de foto weten te krijgen.
    Mooi dat je dat doet, bij de wensboom staan. Mooi initiatief.
    Ik merk dat ik elke keer denk ik: oh, ja die challenge loopt nog en die ook...komt omdat ik druk met kerstkaarten ben. Misschien morgen weer eens tijd voor een andere kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zijn er veel mooie wensen in de boom gehangen?
    Wat origineel dit doosje. Leuk! Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk gedaan, deze card in a box! Mooi model is dit!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk gemaakt! En ja.. bling bling fotograferen is echt lastig...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Daphne! Het model is al super natuurlijk, maar je hebt hem ook prachtig afgewerkt. Het zilveren papier komt heel mooi tot z'n recht op deze manier. Leuk is dat om als vrijwilliger bij een wensboom te staan. Vaak ontstaan er ook nog mooie spontane gesprekken denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zo'n card in a box. Mooi gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super feestelijke kaart.
    Mooi initiatief waar je bij helpt 🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi en extra feestelijk met dat zilver ! Bedankt voor je prachtige kerstkaart trouwens; hij zat vandaag in de bus. (de mijne moet nu ook spoedig gaan aankomen, denk ik, want is al even onderweg..) Verder wens ik jullie daar een fijne,warme kerstperiode. Hopelijk heb je tijd om te genieten ! Liefs, A

    BeantwoordenVerwijderen