zaterdag 3 september 2022

Goe-oehoe-de middag

Na een zomer stop van Lift Challenge is het blog weer gestart en hebben ze meteen een hele leuke kaart die gelift mag worden. (Kijk maar eens op het blog)

Ik besloot mee te doen en maakte deze kaart:

De streepjes achtergrond maakte ik met watercoler stiften. 
Ik kreeg via Kanjerpost een adres doorgestuurd van een 13 jarige Kanjer die van uilen houdt, dus mocht deze uil shinnen op de kaart. 
Ik kleurde het in met Derwent potloden. 
De tekst maakte ik op de computer. 
Nog wat plakpareltjes en de kaart is af. 

Hele leuke challenge en er ligt nog een achtergrondje klaar om verwerkt te worden tot een kaart.
Maar we zijn druk, want in mijn vorige bericht vertelde ik al dat wij de boven verdieping aan het opknappen zijn. 
1 Kamer is klaar. 
Jade heeft afgelopen week geholpen met muren sausen en terwijl wij daar samen mee bezig waren werd ze steeds enthousiaster....... "denk je dan mijn bed in deze kamer past, kan mijn kast er dan ook nog bij en is er dan ook nog ruimte voor een spiegel"?
Kortom....... de kamer is ingepikt door Jade😍.
Zij heeft al haar spullen over verhuist en vanmorgen hebben we een rolgordijn en een hor gekocht voor het raam (er zaten vannacht wel 8 muggen in haar kamer, dat kan natuurlijk niet!). Dat moet nog opgehangen worden en dan is het echt helemaal klaar. 
Het is mooi en heel gezellig geworden en we kunnen nu verder met kamer 2.
Challenges:
Lift Challenge,  #172, Kaart liften. 
CAS on Friday #239, Strepen.

14 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch leuk hè die uiltjes stempels. Je hebt het weer prachtig uitgewerkt Daph. Mooi gedaan.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi gelift kaartje met een lieve uil. Daar zal de kanjer blij mee zijn.
    Wel leuk dat jade de kamer zo mooi vond, dat ze hem meteen ingepikt heeft.
    Succes met kamer 2.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart met het leuke uiltje, maar de tekst erbij is helemaal leuk!
    Lekker bezig dus in huis, zo fijn als het naar ieders zin wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke liftkaart met deze leuke uil.
    Jullie hebben het maar druk met klussen. En nu heeft Jade dus zomaar een nieuwe kamer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi komt me bekend voor, een slaapkamer of in ons geval wat het de zolder destijds, en zoef geen sport ruimte meer maar een slaapkamer voor de dochter, die meiden toch wel heel leuk. Wat een leuk kanjer kaartje mooie streepjes en leuke uil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Daphne
    Daar zal het kanjertje blij mee zijn!
    Ha leuk toch dat de eerste kamer de bestemming heeft, succes met verder klusserijtjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk deze woordspeling! Tof kaartje en inderdaad een toffe opdracht.
    Ik zie het al zo voor me... Jade met haar nieuwe kamer en de leuke moeder-dochter momenten die daar bij horen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi! Ik ben reuze benieuwd of het allerlaatste kamertje dan een knutselkamertje voor jou wordt!
    Je kaart is heel leuk! Succes met klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart, heel leuk gedaan. Haha. Jade heeft dat even goed bekeken. Grappig hoor. Succes met het volgende kamertje.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tekst op deze kaart. Heel toepasselijk voor iemand die van uilen houdt.
    Leuk dat enthousiasme van Jade.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze vrolijke en frisse lift met het schattige uiltje, daarmee maak je zeker een kanjer die van uilen houdt heel blij!
    Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge en succes met het kluswerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker druk zijn jullie bezig, wel leuk alles weer inrichten, veel succes met de rest van de kamers.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat goehoehoed dit kaartje! Ha ha daar is deze kanjer vast heel blij mee. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en succes met klussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook leuk met dit heerlijke grappige uiltje. Wat leuk dat je zo enthousiast met ons meedoet, dank je wel Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen