donderdag 15 september 2022

Ho Ho Ho ('22-38)

Bedankt voor de reacties op mijn vorige serie kaarten. Leuk om te lezen dat jullie begrijpen (en zelf ook ervaren) dat kaarten maken ook een verwerking van iets kan zijn. 

Vandaag heb ik een Kerstkaart om te laten zien:

De basiskaart is zwart. 
Daarop een houtnerf dp waarvan ik een stukje heb gescheurd en opgerold.
De tekst die dan tevoorschijn komt komt uit en voorgestanst blok.
Net als de Kerstman trouwens. 
Daarna heb ik nog geprobeerd om wat extra toe te voegen, maar alles dat ik op de kaart legde was niks,  dus besloot ik...... de kracht van deze kaart is het weglaten😅.

Morgen is Mylo jarig, ik maakte natuurlijk een kaart voor hem, die laat ik jullie morgen zien. 
Daarbij HADDEN we een leuk kado voor hem verzonnen. Ik zeg HADDEN, maar daarover morgen meer!
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 
DCL,#362, Opgerold stukje DP.


20 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart en meer heeft ie niet nodig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je goed gedaan om op deze manier op te rollen.Het is net of de kerstman ergens opzit. Ik hou niet van scheuren, maar deze manier spreekt me wel aan. Leuke kaart geworden.Groeten,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje voor de feestdagen, meer heeft het niet nodig.
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n gave kaart Daphne, erg leuk gedaan met dat rolletje! Is helemaal af zo.
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig gedaan
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gaaf gedaan met dat rolletje. Ik dachte eerst dat de kerstman op een schoorsteen zat. Toen las ik je tekst en zag ik het rolletje. Ik vind hem echt gaaf. Alvast gefeliciteerd met Mylo en je maakt me wel nieuwsgierig hoor.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Daphne.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hadden hetzelfde idee vandaag Daphne....wat is jouw kaartje ook leuk geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan met dat opgerolde papier waar de kerstman op zit. Dit mooie kaartje vraagt idd niet meer. Benieuwd wat je morgen allemaal te melden hebt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gaaf kaartje Daphne.
    Dit heb je mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je leuk gebruik gemaakt van dit papier, leuke combi met de scheurtechniek! Heel tof kaartje, Daphne en fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat opgerolde stukje, iets om te onthouden...
    Less is more; de kaart is àf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart! Het lijkt in eerste instantie net of de kerstman op de schoorsteen zit. Pas in tweede instantie zag ik het opgerolde gedeelte.
    Je maakt ons wel erg nieuwsgierig met je verhaal over Mylo zijn cadeau. Hopelijk lukt het mij om het morgen te lezen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh jee, jullie "hadden" dus iets voor Mylo maar..... Ik ben nieuwsgierig. Zal het morgen wel horen. Nagelbijtend hoor. 😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke kerstkaart, knap met de kracht van het weglaten, Daphne! En heel benieuwd wat er met het cadeau van Mylo is....
    Fijne dag morgen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ja!! Morgen heb je vast geen tijd, maar voor de grap kun je eens kijken. Ik heb net mijn bericht voorgeprogrammeerd, ok voor DCL en bij mij was ook elke toevoeging te veel of niet mooi! Hoe is het mogelijk. Jouw kaart is trouwens ontzettend leuk en meer heeft hij ook niet nodig, hoor.
    Mathijs is morgen ook jarig, hihihi.... moet toch niet gekker worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook al zo’n gave gescheurde kaart, leuk tafereeltje erop en zoals je zegt…less is more…
    Oooo ben ik benieuwd naar je verhaal van vandaag,dat gaat me weer wat worden hihi …in ieder geval alvast gefeliciteerd met Mylo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gedaan!! Een hele leuke toepassing met de techniek. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke uitwerking van de challenge. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal leuk deze kaart !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen