maandag 2 januari 2023

Cheerful Sketches #116

Via deze weg wens ik iedereen een heel mooi, gezellig, liefdevol en vooral creatief 2023 toe! Ik hoop dat we via onze blogs weer een hoop inspiratie bij elkaar zullen opdoen. 

Door alle drukte rondom de jaarwisseling ben ik helemaal mijn kaart vergeten te plaatsen voor onze nieuw challenge van Cheerful Sketches,  #116, die 1 Januari van start ging. Bij deze:

Ik mocht de lieve digi van Last Minute Manda gebruiken voor deze kaart. 
Ik heb wel een beetje zitten dubben, want is het nou een varkentje of een koetje??
Ik kwam er niet helemaal uit en na overleg met Jade besloten we samen dat het een varkentje is, wat vinden jullie?
De sneeuwballen, de sneeuw op de grond en de sneeuwvlokjes maakte ik met een deco-sneeuw-stift, gekocht bij Action.
De tekst maakte ik in Word en printe het uit. 
Ik kleurde de digi met Action potloden.
Ik heb zo'n grote doos aangeschaft en ben er eigenlijk heel tevreden over. Er zitten mooie tinten in, die mooi op elkaar zijn afgestemd. Ik kan er goed mee overweg, dus het is een goede aanschaf geweest. 

Meedoen met onze challenge kan tot 28 Januari. 
Hieronder de sketch, je mag het ook draaien, als de sketch maar duidelijk herkenbaar is voor ons. 
Succes!!
Andy en ik zijn vandaag vertrokken naar Schiermonnikoog. 
We vieren hier, samen met Floor èn Lila een midweekje vakantie. 
We hebben een heerlijk appartementje, dus we redden ons wel. Even weg en tussen de buien door wandelen op het strand. Zoveel lol met de honden. 
Op ons huis en onze kater Mike wordt goed gepast.
Challenge:
Kleuren met potloden, December, Alles mag. 




 


24 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met 'onze' schets, Daphne. Ik weet ook niet goed of het een koetje of een varkentje is (bestaat in de dierenwereld ook transgender of zoiets?).
    Heerlijk om een midweek naar Schiermonnikoog te gaan. Enjoy!
    En natuurlijk ook nog de beste wensen voor 2023!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 😂😂 ik dacht meteen, een varkentje! toen keek ik beter en dacht, toch een Koetje??
    maar ach, wat maakt het uit, het is een leuke digi en een hele leuke kaart geworden.
    Fijn hè, die potloden, ik vind ze ook prettig om mee te werken.
    Veel plezier op Schier.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je goede wensen Daphne. Voor jou ook een heel mooi nieuw jaar, met veel creatieve inspiratie! Ik zou ook meteen een varkentje denken maar.... bij nader inzien met een koeiensuit! 😆 Wat het is, is het. Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt. Nog veel plezier op Schiermonnikoog!
    GROET en Voorspoed, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi.... ik dacht meteen een varkentje en daar blijf ik bij, want ik zie geen uiers. Leuke voorbeeldkaart is het! En wat lekker samen op Schier! Dat wordt genieten deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook een heel mooi en creatief 2023.
    Geniet van jullie vakantie op Schier. Zo'n mooi eiland.
    Fijn dat de potloden zo goed bevallen. Goed knutselmatetriaal is zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart, Daphne.
    En een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi....een 🐷 is de beste optie. Leuk dat je zoveel plezier hebt aan je nieuwe potloden. De sneeuwstift is ook tof, nog niet gezien bij onze Action. Geniet van je midweekje! Vandaag was het hier een rustige dag thuis, iedereen werkte wat voor school, ik prutste wat ik mijn Hobbyhoek. Avondeten waren overschotjes en de keuken en de was liet ik een dag overhoop staan. Af en toe zijn zo'n dagen heel nodig om wat op te laden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met dat schattige... uh... dier! Heel leuk gemaakt.
    Veel plezier op Schiermonnikoog, pas maar op dat je tussen de buien door niet wegwaait.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo schattig dit kaartje is zie er ook een muis in.
    Ja als het droog is is het best lekker buiten, geniet van deze dagen, even bijtanken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze kaart heeft weer een mooi achtergrondje ook. Het allerbeste voor 2023 met veel creativi-tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje met deze leuke digi. Ik denk ook dat het een varkentje is.
    Veel plezier in het hoge noorden 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphne,
    De beste wensen voor 2023.
    Wat een leuke digi heb je gebruikt voor deze kaart. Mooie sketch ook.
    Veel plezier met Andy en de hondjes.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. knappe kaart, mooie kleuren en accenten.
    Ik vraag me steeds af hoe je je handtekening maakt. Vind ik zo leuk
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Daphne
    Ik zou er ook een varkentje in zien!
    Wat betreft jouw vraag over de kaart voor Sjef, dat is een andere mal als hij bedoeld, deze mal heb ik een tijd geleden gekregen en hij is van Studio Light
    Een mooie tijd met Andy, Lila en Floortje, geniet van het eiland!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O nu vergeet ik je kleuren te prijzen , heel mooi gedaan en fijn dat de Action potloden zo goed bevallen

      Verwijderen
  15. Ik denk dat het gewoon een varkoe is 😂🤣😂
    Super leuk kaartje en wat heb je dat mooi gekleurd. Goede aankoop die potloden. Ik heb 2 kleinere doosjes van de Action. Moet ook maar eens gaan oefenen.
    Geniet lekker op Schier. Wij waren rond Kerst in Julianadorp. Heerlijk uitwaaien op het strand.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor mij is het een varkentje Daphne en je hebt hem mooi ingekleurd. Ja die potloden kleuren fijn he? Het is een mooie kaart geworden.
    Fijne vakantie gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Even naar aanleiding van je opmerking op mijn blog over de hond die graag het water in gaat: het is ook een labrador!!
    Zit misschien in het ras??
    Geniet van Schiermonnikoog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, ik kreeg de digi ook en was net als jullie aan het twijfelen. In overleg met Rolf heb ik er ook een varkentje van gemaakt. Vind em/d'r wel wat zielig kijken. Mijn kaartje zie je de 7e. Geniet van Schiermonnikoog, waai niet weg ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik neig meer naar een koe (stier dan want zoals Gerjanne zegt hij heeft geen uiers) haha.
    Wat heb je hem mooi ingekleurd zeg en alles goed gematcht met het mooie gekleurde papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik dacht aan koetjes, maar varken zou ook wel kunnen!
    Tof inspiratiekaartje voor Cheerful Sketches!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja hoor het is een varkentje, nu wilde ik het ook weten en ben gaan nakijken. Prachtig kaartje met mooie kleurkeuze. Bedankt voor je deelname bij ‘kleuren met potloden’.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een hele leuke vrolijke kaart Daphne
    Bedankt voor het meedoen bij
    kleurenmetpotloden.blogspot.com Kleurenmetpotloden DT Member
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Karin


    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha ik zie dat jij er een varkentje van gemaakt hebt; enig! Je varkentje is schitterend ingekleurd Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen