zondag 15 januari 2023

Jij.......

Een tijdje geleden maakte ik met mijn letter stansjes een aantal kaarten die ik nu wil laten zien:

Op een zelf gemaakte, kleurige achtergrond plakte ik steeds het woord "Jij".
De achtergrond maakte ik met mijn neonverf, van Ikea (ze verkopen deze verf nog steeds zag ik laatst)
Bij de eerste kaart gebruikte ik zwarte letters. 
"Bent geslaagd" is een stempeltje wat komt van een stempelset.
Daarna bedacht ik om uit de kleurige achtergrond het woord Jij te snijden. 
En daarna terug te leggen in wit. 
Dan hou je natuurlijk de kleurige letters over en daarmee maakte ik de laatste kaart. 
Steeds een andere achtergrond, steeds een ander sierrandje een steeds de letters Jij op een verschillende manier terug gelegd op de kaart. 

Een vrolijke serie, die al een tijdje in de wachtrij staan en nu eindelijk op mijn blog mochten verschijnen. 

Morgen gaat Lila, na een lange logeerpartij bij ons, weer naar haar eigen huis. 
Jesse, haar baasje, (onze oudste) komt dan eindelijk, na een vakantie weer naar huis!!
Een spannende tijd breekt aan, ik zal jullie er gauw meer over vertellen. 



14 opmerkingen:

  1. Dat zijn 3 vrolijke kaarten met het woordje jij. Handig om uit fel DP te stansen en weer te hergebruiken op een andere kaart. Ook de randjes zijn leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele vrolijke kleurrijke serie kaarten Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige serie dezelfde kaarten maar toch allemaal verschillend Daphne! Ooo ben benieuwd!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten, Daphne. Die neonverf is wel écht neon hè, het spat bijna van mijn scherm af, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk bedacht en ze zien er vrolijk uit. En zo heb je er weer een boel kaartjes bij!
    Oeiiiiiii......wat ga je Lila missen! En een spannende tijd. Ik hoop dat het leuk spannend is.... en geen narigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave serie Daphne, en je maakt het wel heel spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie kaartjes, leuk effect geeft die neonverf! Ah, Lila weer naar het baasje, zal wennen zijn voor jullie en Floor.
    Je maakt ons nieuwsgierig met je spannende tijden....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaartjes laat je vandaag zien. Heel erg leuk.
    Het zal stil in huis zijn zonder Lila. En je maakt ons nieuwsgierig!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig! Je hebt dan ook wel hele grote letterstansen...
    En wat heb je die letters mooi uitgesneden, dacht ik. Maar natuurlijk doe je dat ook met je machine... dûh..
    Heel leuk om zo te spelen met restvormen en de kaarten hebben veel zeggingskracht, vind ik.
    Je gaat Lila vast missen!
    En er hangt iets spannends in de lucht...; je maakt me nieuwsgierig...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten , Daphne
    Die stans gebruik ik ook graag!
    Mooie kleurrijke papiertjes maakte je
    Ben benieuwd naar de avonturen van Jesse
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n leuke serie is dit geworden Daphne, in deze frisse kleurtjes!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaarten, en we zijn nu al zeer nieuwsgierig wat je gaat vertellen...liefde in de lucht??
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaarten. Mooie eenvoud zo.
    Ben benieuwd naar die spannende tijd ...

    BeantwoordenVerwijderen