vrijdag 23 maart 2012

Swap Lente in Venetië

Via de Nederlandse Swappers (www.nederlandseswappers.blogspot.com) heb ik meegedaan aan de Swap "Lente in........". Ik koos voor Venetië.
Waarom?? Bij lente denk ik meteen aan liefde, verliefd zijn/worden en mooi weer enzo.
Nu wil het toeval dat Marco en Leontien Borsato getrouwd zijn in Venetië, en wel op 22 Mei 1998, dus.......in de lente!!
Dit heb ik dus verwerkt in mijn swap.
Mijn swap maatje Willy (www.freubels-freubels.blogspot.com)  heeft hem vandaag ontvangen dus nu kan ik hem ook laten zien.
 Ik heb een foto van Marco en Leontien van internet gehaald en afgedrukt op speciaal papier. Dit papier kun je weer strijken op stof, zo krijg je de foto op stof gedrukt.
Daarna heb ik er een kanten randje omheen genaaid en toen de stof op het luciferdoosje geplakt.
In de linker boven hoek heb ik div. bloemen geplakt en langs de foto een randje pareltjes.
 Aan de voorkant op de la een bloem met een brad en een lintje, zo kan de la makkelijk open.
Aan de zijkant een mooi lintje met bloemen en hier en daar een glitter steentje
 Aan de achterkant goed zichtbaar, het touwtje wat ik langs het doosje heb geplakt. Aan dat touwtje heb ik een bedeltje gehangen.
Op de la 2 bloemen.
De la heb ik, ook binnenin, beplakt met bloemen papier. Het thema is toch lente, dus bloemen passen er wel bij!
 In het doosje nog lekker veel freubel spullen gestopt, zo wordt het een echt "kadoosje"!!!!
Op de bodem van de la nog een foto van Venetië geplakt, zo werd het naar mijn idee nog iets duidleijker dat de stad van mijn swap Venetië is.

Willy mailde mij dat ze er erg blij mee is en dat ze de spullern goed kan gebruiken, heel erg leuk om te horen!!

2 opmerkingen:

  1. en jij hebt ook al zo'n mooi doosje gemaakt, echt super! Nu verlang ik gelijk weer terug naar Venetië, 't is zo'n prachtige stad! Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat romantisch.... Zo mooi geworden!!
    Echt verslavend, dat swappen. Ik heb al vaker mee gedaan, maar het blijft iedere keer weer spannend wat er in de bus valt....

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen