zondag 15 juli 2012

Verschrikkelijk bericht.........

Afgelopen week kregen wij in onze vriendinnen kring een heel erg naar bericht te verwerken.
Het zoontje van onze lieve vriendin, van 10 maanden, heeft de verschrikkelijke spierziekte SMA.
De wereld van onze vriendin (en die van haar man en andere kinderen) staat kompleet op zijn kop en wij als vriendinnen staan aan de zijlijn..... We voelen ons erg machteloos.

Door middel van een kaartje hebben we ze laten weten dat wij sprakeloos zijn met z'n allen.
Maar, we hebben ze wel verteld dat we er met elkaar ALTIJD zullen zijn voor hun, mochten ze ons nodig hebben.
Dit kaartje heb ik gemaakt en samen met een bos bloemen hebben we die naar ze toe gebracht.
Ik vond het best moeilijk om dit kaartje te maken, maar uiteindelijk is het wel gelukt.

Soms is het leven gewoon even niet te begrijpen......


9 opmerkingen:

  1. Wat lief van jullie.
    Daar ben je toch vriendinen voor.
    Samen huilen en samen lachen.
    Liefs Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me best voorstellen dat een
    kaartje maken in deze omstandigheden
    niet zo leuk is, maar ik ben 100% zeker
    dat jullie vriendin blij is dat ze op
    jullie kan steun rekenen!! Sterkte!!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Ze zullen hier "blij" mee zijn. Het is goed om te weten dat er mensen zijn waar je op kunt rekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een naar bericht zeg en wat zullen ze blij zijn met zulke goede vrienden die ze steunen. Je kaart is mooi, eenvoudig en het zal ze zeker goed doen...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die machteloosheid lijkt me vreselijk. Allereerst voor de naaste familie, maar zeker ook voor vrienden en kennissen. Een steuntje in de rug en de wetenschap dat jullie er zullen zijn wanneer dit nodig is, zal de ouders zeker tot troost zijn.

    Gr.
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje daphne wat een verschrikkelijk triest nieuws moet dat ook voor jullie als vriendinnen zijn!
    kan heel goed begrijpen dat het erg zwaar is om dan zo kaart te maken maar het is een stijlvolle kaart geworden en voor de naaste een klein lichtpuntje te weten dat vriendinnen klaar staan!
    veel sterkte aan de ouders!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woorden schieten te kort, wat een verschrikkelijk nieuws moet dit zijn voor je vriendin en haar familie, ik ben blij dat ze goeie vriendinnen heeft die haar steunen, je kaart is stijlvol en ze zal het vast fijn om die te krijgen!
    sterkte! groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat een ongelooflijk triest nieuws. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt in deze moeilijke omstandigheden. Dit steuntje in de rug zal hun zeker goed doen. Je kunt niet meer doen dan er zoveel mogelijk voor ze zijn. Heel veel liefs en sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen