donderdag 22 december 2016

Kerst"kaarten" voor mijn vriendinnen.

Vorig jaar al zag ik op het blog van Joke (http://www.homemadebyjoke.nl) echt hele leuke zakjes met "snowmen poop".
Ik vond het zo verschrikkelijk leuk, dat ik in mijn agenda een aantekening maakte zodat ik het voor dit jaar niet zou vergeten.
Ik wilde ze namelijk maken voor mijn vriendinnen, als een soort van "Kerstkaart":
Ik maakte de tekst op de computer.
In elk zakje deed ik wat Mentos snoepjes, maar je kan natuurlijk elk wit snoepje gebruiken wat je wil.
Ik plakte de tekst op een groen papiertje, dat weer op een rood en dat weer op een beige papiertje.
Zo had ik een mooie bovenkant voor elk zakje.
Het knijpertje met de sneeuwman kocht ik vorig jaar al bij Action.
Boven de tekst heb ik (na het maken van de foto) de namen van mijn vriendinnen gezet.
Ik maakte er 6, zodat ieder zijn eigen zakje poep, euhhhh, snoep krijgt 😁
Op de achterkant heb ik ook een papiertje op maat gemaakt. Hierop ruimte voor een persoonlijke tekst.
Iedere vriendin vindt vandaag een zakje in haar brievenbus.


8 opmerkingen:

  1. Super gaaf idee, Daphne. Ziet er ook erg leuk uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je om het idee meteen te noteren Daphne. Je hebt er superleuke attenties van gemaakt, volgens mij hebben je vriendinnen heel hard moeten lachen toen ze de brievenbus leegden..LOL. Hardstikke leuk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n leuk idee. En die knijpertjes vind ik heel lief.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. origineel idee en de ontvangers zullen blij zijn. Fijne feestdagen nog ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg grappig... volgende jaar kun je de rendierkeutels maken.... zelfde tekst maar met bag of reindeer poop...LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt geweldig leuk geworden Daphne!
    En hoe vonden je vriendinnen ze?

    Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Hihi. Zo is zelfs poep geven leuk! Lol

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen