zaterdag 17 december 2016

Nog een serie nieuwsjaarskaarten

Dit jaar maakte ik nog meer nieuwjaarskaarten.
Zo leuk om te doen.
Op een nieuwjaarskaart horen natuurlijk champagne glazen.
Deze stempelde ik met Versamark en bestrooide ze met zilver embossing powder.
Ook de tekst stempelde ik op dezelfde manier.
Een vrolijk achtergrond papiertje, wel in mooie "winterkleuren" op een klein kaartje (7,5 bij 10,5) geplakt.
De glazen uitgesneden in een rondje en daarna verhoogd weer opgeplakt.

Met deze kaartjes wil ik graag meedoen aan de challenge van CAS on sunday: New Year!!
(www.cleanandsimpleonsunday.blogspot.nl)

6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee om nieuwjaarskaarten te maken Daphne. Weer eens heel wat anders en ze zijn prachtig geworden. Mijn kaartenmakerij ligt even helemaal op z'n gat maar ik heb ook zoveel andere dingen die ik leuk vind om te maken en te plaatsen op mijn blog. Mijn eindstand was 4 kerstkaarten dit jaar, nog nooit zo dramatisch laag geweest ;-)
    Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daphne,
    heel leuk deze nieuwjaarskaartjes!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen