woensdag 21 december 2016

Plaid en kaart

Morgen is mijn lieve vriendin jarig en eigenlijk geven we elkaar geen kadootjes, maar ja.......
het is niet verboden natuurlijk 😉
Bij Action kocht ik 2 grote sjaals die ik aan elkaar naaide.
Zo had ik een groot plaid, waar mijn vriendin lekker op de bank onder kan kruipen op koude avonden. En, zeg nou zelf, koud is het, vinden jullie ook niet, brrrrr.
De sjaals hebben een mooie sterren print, zo leuk voor deze Kersttijd.
(zelf heb ik er ook 1, heerlijk, ik gebruik hem elke dag.)

Ik maakte ook een kaart.
Mijn moeder heeft laatst leuke vogel stempels gekocht en daarmee maakte ik deze kaart.
Een beetje "Kerstig", door de kleuren, maar toch vind ik het een echte verjaardagskaart, zo met die ballonnen.
Ik heb het kadootje leuk ingepakt, met een grote strik eromheen en in haar schuur gelegd.
Morgen gaat ze de hele dag weg, met haar man, dus ik vond het wel leuk als ze dit kadootje al uit kan pakken voordat ze weggaan.

Ik ben benieuwd.......

6 opmerkingen:

  1. Ha ha hoe toevallig ook ik maakte een verjaardagskaart met een 'stiekem' kerststintje en kraaltje :) Ik vind het jouwe super mooi, zeker in deze kleuren! En wat een geweldig idee om van twee sjaals een plaid te maken, je moet er maar op komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verjaardagkaart heb je zo gemaakt, Daphne. En dat cadeautje gaat ze vast super leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja zeg, wat heb je dit weer leuk gedaan. Helemaal grappig die gekke vogel.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk allebei! En was het kadootje in de smaak gevallen? Vast wel!

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for all your efforts in this It is very interesting Blog ...
    I believe there are many people who feel like I read this article!
    I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
    ភ្នាល់ប្រដាល់ថៃអនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen