donderdag 15 november 2018

52 WTC

Vandaag weer een Kerstkaart, het is tenslotte 52 WTC tijd.
Een "Scrapling" dit keer.
Dutch Card Lovers hadden een leuke challenge (maak een scrapling),  maar ik was te laat.
Toen mijn idee "geboren" was, was de challenge voorbij, zucht.
Het dp komt uit mijn nieuwe kerst papier blok, gekocht bij Action.
Gemat op zwart en dat op een kraft kaart (maat scrapling) geplakt.
Het woord Kerst sneed ik uit het dp en met rood de letters weer terug gelegd.
In elke hoek van de kaart een rood glitter steentje.
Een touwtje met een strik en een bedeltje van een Engeltje maken de kaart af.
Zo moeilijk is het niet, hihi, maar het idee kwam niet eerder.

Ondertussen heb ik 35 Kerstkaarten klaar (en 5 bijna......)
Ik heb geen idee hoeveel ik er nodig heb, maar mocht ik teveel hebben dan krijgt mijn schoonmoeder de overgebleven kaarten, die kan zij dan versturen.
Voorlopig ga ik nog even door, want ik vind het nog steeds leuk.

Dan nog iets heel leuks:
 Begin November werd  Angélique  50.
Ik stuurde haar een felicitatie kaart.
Ze had een weggeef actie, je kon een pakketje winnen en......DAT WON IK!!
Zo leuk!!
Een dikke envelop viel gisteren in mijn brievenbus, of nou ja, in de brievenbus van de buren, gebeurt wel vaker, de post wordt vaker verkeerd bezorgd.
In de envelop zat een bolletje wol, een patroon voor het maken van een eekhoorn, veiligheidsoogjes, een haak tijdschrift en:
Een hele mooie zelfgemaakte Lila kaart!!!!!😊
Ik ben een blij mens!!
Lieve Angélique,  bedankt voor dit alles!
De eekhoorn moet nog even wachten, want ik ben nog met wat projectjes bezig, maar als ik zover ben laat ik het hier weer zien!

Fijne donderdag, tot gauw.

19 opmerkingen:

  1. Wel een bijzondere 'foto' bij ke handtekening,ik zie het zo voor me, brrr...
    Jouw kerstscrapling is heel mooi gemaakt, die inlegtechniek is altijd mooi, touwtje en het engeltje maken het helemaal af.
    Veel plezier met je toffe haakpakketje!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je te laat was, Diny. Maar je scrapling is super leuk geworden en meteen weer een kerstkaartje erbij!
    Veel plezier met je prijs, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Euh...Daphne bedoel ik. Het is nog vroeg he. En ik heb nog een lange dag te gaan, dus dat belooft wat ;o)

      Verwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt! Leuk dat je er weer bij bent deze week!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke scrapling heb je gemaakt, jammer dat je te laat was voor de challenge, maar blij dat je hem bij 52WTC laat zien.
    van harte met je gewonnen prijs...leuk!!

    Bedankt voor je deelname bij 52WTC
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    wat een leuke kerstkaart gemaakt met mooi DP
    Wat ben je verwend met je mooie prijs, ben benieuwd wanneer het eekhoorntje geboren gaat worden!
    Oja onderstaand kaartje had ik even gemist mooi model weer, je geeft me wel leuke ideetjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ten eerst gefeliciteerd met je prijs. Leuk hoor.
    Actionpapier is zo leuk. Daar hebben jij ook een prachtig scrapling (weer een woord geleerd ;) mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer van die mooie scraplingkaart, volgende keer beter hé, ik was ook te laat, dus heel herkenbaar
    Maar hij kan vaker gemaakt worden, zo leuk!!!!! Groetjes, Gerrie..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een heel mooie scrapling gemaakt, en wat leuk zo'n verrassing in je brievenbus, veel plezier met het haakpakket ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellige scrapling kaart en gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, jij hebt al veel kerstkaarten! Ik moet nog beginnen (oeps)... Deze is weer heel mooi!
    Veel plezier met je pakketje, het is je gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart! Als ik al tot 10 kom, dan is dat veel...hahaha. Nog even produktiewerk dus.
    Hoe kom jij toch aan die mooie plaatjes aan het eind van je bericht, die zijn zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke scrapling, Daphne! Leuk idee zo. Bij mij is die challenge er ook bij ingeschoten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart!
    Veel plezier met je mooie prijs!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kerstkaart. En je gewonnen pakketje is ook erg leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi je scrapling kerstkaartje Daphne mooi die inlaid techniek
    en gefeliciteerd met je mooie prijs bij Angelique...veel plezier ermee
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook dit is weer een mooie kaart geworden. Toch wel heerlijk dat je straks zomaar hoeft te pakken en kunt gaan schrijven voor de kerst. Terwijl ik tegen die tijd nog heel hard moet gaan nadenken wat ik zal maken.. Och, zo gaat het elk jaar weer en het komt ook altijd weer goed.
    Mooi pakketje hè van Angélique, het is je gegund hoor!
    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ziet er erg mooi uit ! Geslaagd kaartje,
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนัง 2016

    BeantwoordenVerwijderen