zondag 4 november 2018

Kaart voor Angélique en top 3 plaats.

Vandaag wéér een bericht.
Ik ben er maar druk mee, hihi.
Ik maakte een kaart voor Angélique  want zij werd 50.
De foto's zijn binnen genomen, want de kaart moest weg, anders kwam hij niet op tijd.
Ze zijn dus niet zo goed van kwaliteit.

Ik sneed uit een zwarte basis kaart een venster.
Daaromheen een mooi roze glimmende rand.
 De tekst stempel vind ik echt zó leuk!!
Zeker voor een bijzondere gelegenheid.
Als je 50 wordt bijvoorbeeld.
Ik maakte de tekst met Versamark en verschillende kleuren embossing poeder.
 De stempel van de knallende champagnekurk maakte ik op dezelfde manier.
Al die kleurtjes embossing poeder geven een feestelijk effect.
De fles/kurk stempel, maakte ik binnenin de kaart.
Als die open gaat zie je ook de leeftijd (voorop was het zo confronterend 😂) en "Happy Birthday".
Angélique heeft de kaart ontvangen liet ze mij weten, vandaag heeft ze feest en ze zou zeker een keer op de tafel gaan staan😉.

Kaart link ik op de valreep nog bij:
De Egel: #66, quote op je kaart.

Verder nog leuk nieuws:
Ik sta in de top 3 bij Carlin's kaartenparadijs
Met deze kaart:
Ik mag voor de maand December gast disigner zijn.
Spannend, maar oh zo leuk!

Fijne zondag allemaal.

15 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daphne,
    Ha jij bent nog geen 50 zeker, hihihi.....
    Leuke kaart voor de Sarah!
    En ook nog van harte met je top 3 plaats, jij zag het ook al bij mij en ja ik doe gewoon lekker mee en ben ook al aan het broeien.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een mooi kaartje Daphne, en nog proficiat met je top 3 plaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verjaardagskaart, Daphne.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele leuke feestelijke kaart voor Angélique gemaakt Daphne. Ik vind die tekststempel ook erg gaaf en de verschillende kleurtjes embossingpoeder maken het inderdaad lekker sprankelend. Als ze maar niet van de tafel valt dan..LOL. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestelijke kaart! Hartstikke leuk!
    En je top 3 plek is verdiend, is echt een leuke kaart.

    Wat heb je trouwens leuke plaatjes onderin je berichten staan!
    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie kaart voor Angélique gemaakt, dit zal ze zeker waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hartverwarmende mooie kaart voor je vriendin ...
    Dikke pluim dat je in de top 3 belandt ben Daphne 👍👍
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart! En gefeliciteerd met je plaats in de top 3! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Daphne! Mooi feestelijk effect met al die kleuren embossingpoeder, leuk idee ook.
    Je vroeg laatst naar mijn kerstkaarten, ik heb er rond de 70 nu, maar ga nog even door 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had 1 voet op de tafel, toen die al begon te kreunen, dus de rest heb ik maar gelaten, hahaha!
    Ik vond het een superleuke kaart, heel feestelijk! Nogmaals hartelijk dank!
    Gefeliciteerd met je top 3!
    Kom je even op mijn blog buurten?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Wat een goed idee om verschillende kleuren embossing poeder te gebruiken, geeft een heel mooi effect.

    Je andere kaart, die met de poezen vind ik ook prachtig.

    groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen