dinsdag 13 november 2018

Nog een mannen kaart.

Wat een leuke reacties kreeg ik op mijn vorige bericht, de mannen kaart.
Bedankt, ik lees ze altijd met veel plezier.

Vandaag nog een mannenkaart, gemaakt voor mijn oom, hij wordt 80 jaar.
Ik maakte een dubbele zigzag kaart, die ze graag willen zien bij De Egel.
 Een heel erg leuk model en als je eenmaal door hebt hoe het werkt is het helemaal niet moeilijk.
Ik maakte de kaart in stoere herfst kleuren.
 De band, waarmee je de kaart dicht houdt heb ik voorzien van een "happy birthday" tekst stempel  gemaakt met brons kleurig embossing poeder.
 Als de kaart open gaat is het een heel oppervlakte.
Door het gebruik van mooi dp, wat goed bij elkaar past, wordt het niet te druk.

 De sterren onderaan stonden al op het dp, de grote ster maakte ik zelf.
Hierop een "vuurwerk" stempel gemaakt met embossing poeder en daarop de 80, uitgesneden met mijn BigShot en cijfers die uit China komen.
De achterkant ook mooi afgewerkt, en het grote stuk,  midden achter met licht geel, onbedrukt papier, beplakt.
Hierop kan straks de persoonlijke tekst geschreven worden.

Doordat de kaart veel passen en meten is, ben ik er wel even mee bezig geweest.
Maar ik vind het erg leuk, dus komt er ook nog een zigzag  Kerstkaart aan.....

Challenges:
De Egel: #67, Vouwpatroon.
4 Season: #14, Kleurenpalet.
DCL: #301, Inspiratie foto (Ik liet mij inspireren door de mooie herfstkleuren)
DAK: #23, Mannenkaart.

Vandaag had ik een dagje vrij.
Na de huishoudelijke verplichtingen heb ik samen met mijn moeder en een buurvrouw de hele ochtend en een halve middag zitten knutselen. 😊

Tot de volgende keer!!

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!
    Ik denk ook dat er heel veel tijd in gaat zitten om het dp er helemaal perfect op te krijgen, maar je hebt een mooi resultaat neergezet!
    Gezellig, zo samen knutselen :-)
    Maar kennelijk nog geen post ontvangen? Daar baal ik van, nogwel afgegeven op het postkantoor.... hopelijk morgen wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor 80 jarige!
    Mooi design papier heb je gebruikt.
    Gezellig knutselen met zijn drieën.Je avatar is ook erg leuk😊.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je voor je oom gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en stijlvolle kaart. Leuk model he? Heerlijk dat samen knutselen, dat stimuleert. Fijn dat je met de uitdaging van de Egel mee doet. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een krak Daphne het is een beauty ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Daphne,
    wat en superleuke kaart. Je hebt helemaal gelijk, dat je er voor uit moet kijken dat de kaart rustig blijft. Daar hadden wij ook 'last' van. Door het grote oppervlak kan het erg druk worden als je verschillend DP gebruikt.
    Maar dank je wel vor het meedoen bij onze challenge van de Egel.
    En wat heerlijk zo'n tijd freubelen! EN gezellig, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi vind ik deze warme verjaardagskaart Daphne. Mooi zoals je het dp op elkaar afgestemd hebt en die tekst op de band is mooi geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is erg leuk geworden Daphne! Alles is mooi op elkaar afgestemd, mooie kleuren ook. Ik heb ditzelfde model net afgemaakt, maar ben zelf niet zo tevreden, maar ik denk dan maar dat smaken verschillen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, hier de flatuwattûhfluitiste, ik lag werkelijk in een deuk vanmorgen. Kevin (zoon) was not amused, die werd er wakker van 😂😂😂 Ik maak er maar fluitiste van. Wel een heel mooi scrabble-woord. We maken er gewoon het beste van en gaan weer doorrrrrrr!
    Wat een mooie mannenkaart is dit geworden. Ik heb even naar de kleurencombi gekeken maar die is toch wel heel mooi! Knap gedaan.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart! Ja, ik zie wel dat daar heel wat werk in zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zelf ben ik niet van het kaarten maken maar ik vind het hartstikke leuk dat je steeds reageert op mijn blog! En je pipo-wagen is fantastisch! En natuurlijk zijn al die kaarten ook hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow... that's fantastic!!! Love the fold and the colour combo! Very nice done!!!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Die Traumfabrik
    *GDT* Die Kreativtanten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amazing card type. Something special for this special day! Just great.

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.
    Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. When you already following us everything is fine.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#23 – Men’s world}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#23 – For a man}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#54 – Christmas is coming}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige uitwerking van de inspiratiefoto!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke vouwkaart, mooie combi van kleuren en materialen!
    Bedankt voor het nog een keer meedoen op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I like the colours and an embossed stap :) Thank You for joyning us at Do Al(l) Kreatives Challenge. DT Ella

    BeantwoordenVerwijderen