zaterdag 10 november 2018

Mannenkaart.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn pop up kaart. Ik heb een linkje in mijn vorige bericht gezet, kunnen jullie ook zo'n kaart maken.

Vandaag een mannenkaart.
De vader van mijn vriendin is bijna jarig en dat verdient natuurlijk een kaartje.
 Ik sneed en vouwde de basiskaart zelf van een A4-tje, (van het overgebleven stukje maakte ik een scrapling die ik gauw laat zien)
Daarna stempelde ik, met een klein kokertje, de onderkant van een potlood en de onderkant van een dikke stift verschillende rondjes op een wit papier.
 Ik gebruikte verschillende kleuren distress inkt om de rondjes te stempelen.
Ook stempelde ik een paar rondjes met Versamark en met bronskleurige embossing poeder maakte ik die zichtbaar.
 Ook de tekst "Gefeliciteerd" maakte ik met Versamark en embossing poeder.
Zelfde kleur brons.
Ik plakte het rondje met tekst verhoogd op de achtergrond, met foam tape.
Achter het rondje deed ik nog een heel dun draadje. Naaigaren is dat, dat qua kleur heel mooi bij de kaart past.

Deze kaart ontstond een paar dagen geleden in mijn hoofd.
Nu hij af is vind ik hem verrassend leuk!

Kaart doet mee met de challenge van:
4 Season challenge blog: #14 Kleur pallet.
En bij:
DAK: #23 Mannenkaart.
En ook nog bij:
Freshly made Sketches: #362

Fijn weekend verder, het is ineens wel echt Herfst hè?!
Nu we Lila hebben lopen we regelmatig buiten en ik heb vandaag genoten van de wind en regen......helemaal niet erg om met haar naar buiten te gaan.
Vanmiddag zelfs even een stukje langs een grote recreatieplas gelopen hier vlakbij:
Kijk nou,  de lieverd, met haar hele neus in het water.
Een echte Labrador😍



(Wij ruimen het ALTIJD en overal netjes op hoor)

23 opmerkingen:

  1. Mooi is dit kaartje. Je bloglook is precies veranderd ofwel valt het me nu pas op dat ik zoveel paars zie. Ik love it! Of moet misschien heb je het veranderd met lila in jullie leven! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh leuk. Ook eens een mannenkaart en een mooie ook.
    Gek is dat, als je hond hebt ga je er in weer en wind op uit, als dat beest er niet meer is doe je het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart!
    Leuk met het draad er achter.
    Volgens mij kun je Lila geen groter plezier doen, ze heeft het duidelijk naar de zin.
    Zo leuk dat je de foto's deelt.
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een heel mooie kaart geworden! Heel creatief gedaan net het stempelen van de rondjes, het fijne draadje erachter en de kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een man verdient ook een verjaardagskaart
    Het is een prachtige en stijlvolle kaart Daphne
    De kleuren zijn ook zo mooi een beetje stoer
    Nog een fijne zondag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne,
    Leuke techniek heb je toegepast op je kaart en de kleurtjes vind ik ook zo leuk echt een handgemaakte!
    Ah lief Lila doet het goed he!
    Heerlijk een hond te hebben ik geniet er ook van ook dat jezelf wat vaker buitenkomt en als het achter het glas slecht lijkt, dan blijkt het buiten erg mee te vallen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze kaart en ook leuk om Lila hier tegen te komen. Tja, ik ging niet naar buiten gisteren en heb nog wel aan jullie gedacht of eigenlijk meer in de trant van: Zou Lila wel naar buiten willen met dit weer? (we stonden eens op een camping in Frankrijk, daar riep een Belgische mevrouw uit de grond van haar hart terwijl het pijpenstelen regende: tis nondenweer!! Ik moest er even over nadenken wat ze bedoelde maar het kwartje viel wel na een tijdje. 😅😅
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk effect geven al die gestempelde rondjes. Mooie combinatie van kleuren!
    En wat heerlijk zo'n wandeling met Lila.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daphne, wat heb jij weer een prachtige kaarten afgeleverd de afgelopen tijd. Sorry dat ik een poos niet ben geweest. Terwijl jij wel elke keer bij mij komt. Negen van de tien keer lig ik in een deuk om jouw reacties. Heerlijk!
    De pijn die ik heb gevoeld bij het onderzoek was niet fijn maar het is net als bij een bevalling, je vergeet het gelukkig snel ;-)) En dat doe ik toch al de laatste tijd, vergeten. Het zal de leeftijd zijn.
    Ik vind het ook altijd leuk om de verhalen van Lila te lezen, dus ik kijk gewoon terug hoor.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Daphne. Verrassend effect geeft het stempelen met verschillende materialen, het embossingpoeder geeft de kaart een tikje extra. Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie warme stijlvolle mannenkaart Daphne! Leuk dat je het linkje van je vorige kaart 'weggeeft' denk dat ik hem zeker eens ga maken! En ja lekker buiten in de regen lopen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Delightful....love that happy background and your pup! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke mannenkaart! En wat en goed idee om met verschillende dingen die een cirkel zijn te stempelen. Ik heb dopjes verzameld van verschillende flessen en stempel dar ook wel eens mee. Geeft toch altijd een verrassend effect. Het embossen is ook heel mooi.
    Lila groeit hard zeg!
    Dank je voor het meedoen bij DAK.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your background panel is fabulous and so clever! Gorgeous card and an adorable dog. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful masculine card. I like the background you created!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.
    Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. When you already following us everything is fine.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#23 – Men’s world}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#23 – For a man}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#54 – Christmas is coming}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie mannenkaart. Altijd verrassend bij jou. Altijd ziet het er goed uit. Je kunt er altijd trots op zijn.
    Jaren honden en katten gehad. Maar nu niet meer. En zeker met regen, koud weer en 's avonds blij dat ik lekker in mijn huisje kan blijven. Maar vroeger deerde het me ook niet zo erg. Straks met de sneeuw is het helemaal leuk, met de hond.

    BeantwoordenVerwijderen

  17. It's a very elegant card - it's subtle
    Thanks for playing along with us at Do-Al(l) Kreatives:)
    Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great Card!
    Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful creation. I love the colours…

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Die Traumfabrik
    *GDT* Die Kreativtanten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met onze kleurenchallenge op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนัง 2016

    BeantwoordenVerwijderen