dinsdag 27 november 2018

Beterschap voor een man, CAS kaart.

Afgelopen weekend kregen wij te horen dat onze buurman was opgenomen in het ziekenhuis.
Hij had héél erg veel last van zijn buik en al gauw bleek het een ontstoken galblaas te zijn.
Inmiddels is hij geopereerd en al meteen erg opgeknapt nu de boosdoener uit zijn buik is.
Ik maakte een CAS kaart voor hem en samen met wat lekkers erbij heb ik die bij ze langs gebracht:
Op een wit papier stempelde ik met distress inkt (kleur: evergreen bough en klrur peacock feathers) blauw/groene cirkels.
Om te stempelen gebruikte ik een kurk, een klein kokertje en een pen.
 Ook stempelde ik hier en daar met geel.
De kleine stipjes heb ik met de achterkant van een pen gedaan.
Uit zwart sneed ik met mijn BigShot,  het woord "Beterschap" en plakte dat op mijn zelfgemaakte achtergrond.
Alles op een zwarte basis kaart gemat.

Omdat de operatie goed gelukt is en de drain eruit mocht na 1 dag kon buurman weer fijn naar huis.
Daar is het toch het allerbeste om op te knappen.

Kaart link ik bij K&K, waar ze, tussen alle Kerstkaarten door, graag een mannenkaart willen zien dit keer.

Tot donderdag, dan ben ik er weer met een Kerstkaart.

11 opmerkingen:

  1. Een kaartje doet wonderen Daphne!
    Fijn dat je buurman nu van zijn pijn af is en met dit beterschapskaartje zal hij vast en zeker snel opknappen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lig je in het ziekenhuis, en zo ben je er weer uit...
    Maar je buurman was vast blij met je leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart, was je buurman vast heel blij mee. Fijn dat hij al weer thuis is, daar kun je toch het beste zijn om op te knappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Daphne, leuk om de zieke buurman iets te geven. Grappig dat je huis-tuin- en keuken dingen hebt gebruikt om te stempelen. Daar denk ik dus nooit aan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijk kaartje om verder te herstellen. Fijn dat het beter met hem gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartverwarmend Daphne voor de herstellende buurman 😍
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuke Caskaart en daar zal de buurman vast van opknappen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige beterschapskaart.
    Een leuke achtergrond heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie CAS-beterschapskaart!
    Dankjewel voor het meedoen aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mannenkaartje is dit geworden! Dat zal jullie buurman vast een goede opkikker hebben gegeven.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen