maandag 27 november 2023

GerJanne was jarig

Gisteren was GerJanne jarig en ik stuurde haar een kaart:

De Gnoom heb ik gestempeld en uitgesneden met bijbehorend stansje. 
Daarna ingekleurd met mijn aquamarkers.
De vogel heb ik uit een restje dp gesneden wat ik zelf gekleurd heb met inkt.
Om het goed bij de Gnoom te laten passen heb ik het vleugeltje van de vogel roze gekleurd met de makers.
Sketch is wéér van onze November challenge van Cheerful Sketches (meedoen kan nog tot morgen).
Het dp zocht ik bij elkaar tussen mijn voorraad en komt uit verschillende blokken.
De basiskaart maakte ik deze keer ook van dp.
De tekst is een stempel en binnenin heb ik mijn persoonlijke bericht voor GerJanne daarop gebaseerd. 

Gisteren zijn Andy en ik weer thuis gekomen van ons weekendje Rotterdam.
We hebben genoten!!
Lekker gegeten, beetje door de stad gelopen, ik heb nog nieuwe laarsjes gekocht en zaterdag avond zijn we naar het theater geweest.  
Bert Visscher was héél erg leuk, wat hebben we gelachen!
Heerlijk, zo'n weekend. 
Challenge:
4 SCB, #74, Gnomes, 2de inzending. 




19 opmerkingen:

  1. Geweldig zo`n weekend! Mooie kaart voor GerJanne heel vrolijk met de gnome.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja sorrrrrrrryyyyy! Zondag ochtend dacht ik nog: niet vergeten foto's te maken! En ja wel voor ik het wist was de taart op!
    Je kaart is heel leuk met die grappige gnome! Dank je wel, hij hangt hier te shinen in de woonkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie zo genoten hebben Daphne, heerlijk er even tussenuit. Je hebt een leuke felicitatie-kaart voor GerJanne gemaakt met die leuke gnome in vrolijke kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hê wat een leuke kaart ik vind het geweldig hoe jij toch iedere x weer het dp gebruikt. Nu weer dat op die stroken, daar zou ik nooit aan denken.
    Werk ze straks en een dikke kus van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jullie weekend zo geslaagd is Daphne! Je kaartje voor GerJanne is een hele leuke! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat jullie zo genoten hebben en wat een leuke kaart voor GerJanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn zo'n weekendje!
    Lieve kleuren heeft deze kaart. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met de gnome en het vogeltje.
    Altijd gezellig zo'n weekendje samen. En wij zagen Bert Visscher een poosje terug in Apeldoorn. Daar moet je wel lachen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart maakte je voor Gerjanne. Schattig met de gnoom. Heel lief hoor.
    Wat fijn dat jullie genoten hebben van het weekendje weg. Heerlijk zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie verjaardagskaart voor GerJanne.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie weekendje weg.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi gnome-kaartje. Leuk detail om de vleugel dezelfde kleur te geven als de muts.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk kaartje Daphne
    En GerJanne vindt em leuk daar gaat het om toch!
    Leuk zo saampjes lekker uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje voor GerJanne.
    Heerlijk zo'n weekendje. Kun je er weer even tegen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met leuke gnome en kleurencombinatie. Heerlijk zo'n weekendje samen erop uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie zijn weer even 'bij' getankt! Je kaart is vrolijk geworden; ik vind dat stippenpapier altijd zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje voor de jarige Daphne, fijn dat jullie genoten hebben in Rotterdam.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart maakte je voor GerJanne, echt tof!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuke verjaardagskaart voor Gerjanne, je hebt de kleuren erg leuk gecombineerd en leuk verwerkt met de mooie sketch waarvan ik vanmorgen gelezen heb dat mijn kaart 1 van de winnaars is *trots* xx

    BeantwoordenVerwijderen