donderdag 9 november 2023

Kerstkaart ('23- 49&50)

Een beetje later dan normaal, maar vandaag toch nog 2 kerstkaarten om te laten zien:

Van mijn moeder kreeg ik het achtergrond dp met de hertjes. Ze zei "neem jij dit maar, want ik weet niet zo goed wat ik er mee kan doen".
Nou mam, kijk🥰.
Deze stans van het hertje past er perfect bij.
Ik vind het zo'n lieverd. 
Het groene dp heeft een glimmetje, dat maakt deze kaart nog net iets meer Kerst.
En deze hertenkop komt ook goed tot z'n recht op dit dp.
De teller staat, zoals je aan de titel van dit bericht kan zien, al op 50 Kerstkaarten gemaakt dit jaar. 
Nog heel even, dan kan ik ze gaan schrijven. 
Mocht ik er teveel hebben dan gaat er een stapeltje naar mijn schoonmoeder, zij is elk jaar weer heel blij met mijn zelfgemaakte kerstkaarten die ze kan versturen. 
En ik ben blij dat ik "onbeperkt" kan knutselen, hihi. 
Challenge:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart. 





25 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gedaan Daphne, het papier is super voor bij je stansjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan. Ik ben fan van kaart nummer twee. Onbeperkt zijn is een gevoel van vrijheid. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke kerstkaarten en dat hertje op je eerste kaart is echt een droppie.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Daphne.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaartjes Daphne.
    Leuke stansjes en mooi DP erbij gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh meieieid de eerste had ik al eens gezien naar die tweede.....wat een idee want ik kwam gisteren ook zo'n soort achtergrond tegen en zie wat ik nu voorgeschoteld krijg. Ik ga hem liften. 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super SCHATTIG hertje heb je gebruik Daphne....het zijn twee hele leuke kaartjes!
    jij hebt er al 50....ik ga ze ook eens tellen....weet het niet precies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele leuke kerstkaarten, en ja dat is heerlijk gewoon te kunnen door knutselen...
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heerlijk hé, dat je je schoonmoeder ook blij kan maken. Want stel je voor dat we niet meer kunnen knutselen. Je moeder heeft je een mooi papiertje gegeven Daphne, je hebt er twee leuke kaartjes mee gemaakt. Hertjes zijn altijd goed met kerst. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij wist wel raad met dat mooie hertjespapier en zo had je er weer 2 leuke kaartjes bij. Heerlijk om nu al een mooi voorraadje te hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee mooie kaartjes met de hertjes erop. Dat is al een flinke stapel dat je hebt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn twee leuke kaarten. Fijn dat je iemand blij kan maken met zelfgemaakte kaarten. Mijn moeder vind het ook altijd fijn als ik er nog over heb!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 superleuke hertenkaartjes. Bofte jij even met dat gave DP!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee heel mooie kaarten met het leuke designpapier.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je wist er goed raad mee! Dat hertje past inderdaad heel goed bij het DP! Soms ziet een ander er wel wat in, dat vind ik wel herkenbaar. En zo heb je dus weer twee kaartjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou jij weet overal wel raad mee! Supermooie kaarten met de lieve hertjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk bericht van jouw altijd, wordt je vrolijk van. Het zijn leuke kaarten ga maar lekker door met maken, is schoonmoeder die happy is is altijd fijn hihihi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstkaartjes, Daphne
    Altijd fijn een voorraad te hebben en dan ook nog met gekregen dp
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, soms ziet de een er niks in en weet de ander er wel raad mee.Zo ook met dit dp. Je hebt er weer 2 mooie kaartjes bij, perfect voor de voorraad.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaarten zijn prachtig Daphne, alles in hertensfeer... 🙂
    Je gaat goed met je Kerstkaarten!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Daphne,
    Je kaarten zijn weer prachtig. Leuk, allemaal in kerstsfeer. Echt prachtig. Je gaat goed met al je kerstkaarten. Goed hoor. Heerlijk om ze al klaar te hebben zo ver.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuke kaartjes met het mooie hertjespapier, Daphne! Leuk hoe je moeder het naar jou doorschoof.
    En lekker dat je al zo'n stapel kaarten klaar hebt. Ik heb er ook al flink wat, maar ik heb er altijd meer nodig...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hopelijk heb je nog genoeg papierblokken liggen om lekker "ongelimiteerd" te knutselen. Zo leuk als je kaarten zo gewaardeerd worden (mijn moeder schept op over haar dochter bij een ieder die maar wil luisteren. Ook bij iedereen die niet wil luisteren trouwens, haha).
    Je hebt heel leuke kaarten gemaakt, het papier van jouw moeder is goed terecht gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn echt superleuk geworden Daphne.
    Fijn dat je zo toch een leuke 'smoes' hebt om kerstkaarten te blijven maken hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaarten! Mooi hoe de hertenkop uitpakt op het DP. Lekker verder knutselen ...

    BeantwoordenVerwijderen