zondag 5 november 2023

I like you a Latte

Bedankt allemaal weer voor de reacties die ik steeds krijg ik mijn kaartjes. Zo leuk om te lezen. Ik probeer het allemaal bij te houden, jullie blogs te bezoeken, maar het lukt niet altijd, sorry

Vandaag heb ik een kaartje die ik maakte voor vrienden van ons. Wij zijn gisteren bij ze geweest om weer eens gezellig ouderwetse bij te kletsen:

Deze vrienden hebben een hele mooie koffiemachine en hier krijgen wij altijd de lekkerste koffie, die hij met liefde en zorg bereidt.
Ik vond dit kaartje wel toepasselijk. 
Het dp komt, net als de Latte, uit en blok van Action.
De tekst maakte ik in Word en drukte het af op een stukje dp.

Samen met en klein kadootje namen we het gisteren mee. 
We hebben een hele gezellige avond gehad.
Fijne zondag en tot blogs maar weer. 




21 opmerkingen:

  1. Leuke latte kaart! Zo'n lekker bakje koffie is altijd goed. Ik hou er wel van! Alles past erg mooi bij elkaar.Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker en leuk uit. Mooie kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart Daphne en heel toepasselijk begrijp ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuk gedaan en toepasselijk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er lekker uit. Mooi kaartje, ook de achtergrond past er goed bij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke toepasselijk kaart heb je gemaakt voor jullie vrienden. Ik ben een thee liefhebber, maar lekkere aparte koffie daar hou ik weer wel van. Hmmmm.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht Daph dit zullen ze zeker waarderen.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n mooie kaart Daphne en heel toepasselijk! Leuk om dit zo eens te doen. En wat niet gaat, gaat niet. Er zitten helaas maar 24 uren in 1 etmaal. Het is voor mij altijd te weinig....... 😀
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow....wat een prachtig kaartje heb je voor jullie vrienden gemaakt Daphne....heel leuk bedacht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Daphne, wat een mooie kaart. Die past idd goed bij iemand die de lekkerste koffie kan maken. Mij lukt het reageren ook niet altijd. Soms kijk ik wel maar reageer ik niet. Ik heb het gewoon te druk op dit moment en heb moeite met het zoeken naar structuur. Maar dat gaat me lukken. En dan komt het vanzelf weer.
    Fijne week, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk Latte-kaartje voor je vrienden. Zal zeker gewaardeerd zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Daphne
    Leuk zo toepasselijk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt. Ik krijg er zin in, hoewel ik meer er theemens ben. 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je reactie kwam aan hoor. De helft is naar school, vandaag een dagje met alleen de dochters, ook gezellig. Dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Daphne,
    Wat een gave kaart zeg. Heel erg leuk gedaan. Fijn altijd he, reacties krijgen. Zo gezellig in blogland.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kunnen we elkaar een hand geven want bloggen lukt mij ook niet altijd en ik wil ook in de schaarse tijd die overblijft, graag een kaartje maken. Ik heb ook al verschillende kaartjes uit dit blok gemaakt, deze is zo leuk en voor iemand die heerlijke koffie kan maken, kon je niet beter kiezen dan dit te maken, heel tof Daphne!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super gave kaart heb je gemaakt.
    Ik had het niet door dat de achtergrond een scrappapiertje was, het leek gestempeld. Past heel goed bij de latte, net een beetje smossen met een overgelopen tas die kringen maakt door hem telkens te verplaatsen.
    Zeer geslaagd Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gaaf kaartje! Voor koffieliefhebbers perfect natuurlijk.
    Hier ook even niet veel tijd voor bloggen. Komt wel weer, soms heb je dat! Neemt niemand je kwalijk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het water loopt me in de mond bij het zien van deze kaart, maar heb de koffie al op. Tijd voor iets anders ;-) Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen