dinsdag 21 november 2023

Lieve Kerstgroetjes ('23-53)

Vandaag mag ik mijn reminder laten zien voor de November challenge van Cheerful Sketches

Deze keer koos ik voor de digi het Elfje Mind if I settle here van 1 van onze sponsers,  The Paper Shelt

Voor deze kaart gebruikte ik het ingekleurde elfje. Een beetje uit tijdnood maar zeker ook omdat ik de kleuren héél erg mooi vind.

Ik zocht bijpassend dp en ging aan de slag met de sketch. 
Ik vind onze sketch deze maand zo leuk!
De sterren rand om de digi heen maakte ik met een rand stans.
De tekst is van Nobody-Else, op het blog vind je naast Engels talig ook Nederlandse gratis printables. 
De stippen van het achtergrond dp zijn glimmend, dit is op bovenstaande foto goed te zien. 
Doe gezellig met ons mee, je kan nog tot 28 November een kaart linken.
Onze sketch nog een keer:
Vrijdag gaan Andy en ik een weekend naar Rotterdam. 
We gaan naar het theater, naar een voorstelling van Bert Visser en maken er meteen een gezellig weekend van. 
Maar eerst nog een paar dagen werken.



16 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. De kleuren zijn inderdaad prachtig. Het plaatje is zo leuk.
    Wat gezellig dat jullie lekker een weekend weggaan. Heerlijk hoor. Veel plezier alvast.
    Succes met werk.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleuren!
    Fijn vooruitzicht. Nog even moedig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje, en de vooruitzichten voor het weekend zijn top!! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren Daph en natuurlijk een schattig kaartje weer. Ook je vorige kaart vind ik erg leuk.
    Werk ze straks en kus van mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje met een mooie digi erop. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Daphne......leuk gedaan met het elfje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart Daphne, je hebt heel goed passend papier bij de digi gevonden. Ja die sketch is leuk hè, er zijn straks vast heel veel inzendingen, dat wordt nog lastig kiezen.
    Wat een leuk vooruitzicht voor jullie, veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie reminder Daphne. Gaaf zoals je het sterrenkader gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super schattig en mooi kaartje.
    Toffe kleurtjes ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje met de leuke digi.
    Je hebt een leuk weekend voor de boeg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt, zeker met die sterrenrand. Ik dacht eerst dat jezelf gekleurd had en dacht ze leert en kleurt veel. Hihi. Maar een mooie afbeelding, dat is het zeker. Geniet van het weekeindje weg! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje met die mooie rand. En wat heerlijk samen een weekendje weg naar Rotterdam! Lekker er helemaal even uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vrolijk kaartje, ga deze schets ook nog een keer gebruiken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig plaatje vandaag Daphne en wat heb jij er perfect dsp bij zeg… een hele leuke kaart!
    Alvast veel plezier gewenst, lekker even eruit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig voorbeeldkaartje Daphne
    Wat een mooi kader heb je gebruikt!
    Gezellig zo'n weekend samen uit, lekker vooruitzicht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen