vrijdag 6 september 2024

80, Van Harte Gefeliciteerd.

Na een aantal dagen gewerkt te hebben ben ik nu weer lekker 4 dagen vrij. 
Een extra lang weekend dus. 
Eerst even tijd gemaakt om een berichtje op mijn blog te plaatsen.

Ik maakte een vouw kaart die ik al eerder gemaakt heb:
Deze kaart maakte ik op bestelling van mijn schoonmoeder
Zij hebben een vriendin die 80 werd en mijn schoonmoeder wilde daar graag een bijzondere kaart naartoe sturen.
Het model is niet moelijk om te maken, maar het geeft wel een opvallende, leuke kaart. 
De dp-tjes vond ik tussen mijn voorraad. 
Ik combineerde verschillende blokjes met elkaar. 
Hierboven zie je de kaart helemaal uitgevouwen. 
Ik wilde de 80 een opvallende plek geven, want zijn mooie leeftijd hoef je niet te verstoppen.
Nog wat bloemetjes en vlinders toegevoegd en toen vond ik het genoeg. 
De kaart kan in elkaar gevouwen worden en dan past het in een normale envelop. 
Mijn schoonmoeder was weer dik tevreden en de ontvanger vond het een mooie kaart!

Je kan nu goed merken dat het najaar wordt. 
Als ik een vroege dienst mag werken loop ik voor die tijd  weer in het donker met Floortje om haar uit te laten. 
En toch hebben we nog prachtig weer, met hoge temperaturen, waar we dan ook nog lekker van genieten zolang het kan. 
Fijne weekend allemaal. 
Challenges:
K&K, Er vliegt van alles door de lucht. 
DAK, #93, In The Air

Ik zie tijdens mijn rondje bloggen dat ik in de top 3 sta bij Carlin's Kaartenparadijs!
Altijd leuk als je kaart gekozen wordt. 
En ik mag gast designer zijn voor de volgende challenge. 



17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart maakte je voor de 80-jarige.
    Altijd leuk als je iets in opdracht mag maken.
    Leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk model prachtig papier erbij uitgekozen en de 80 is de blikvanger voorop. Geniet van je vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met al die vouwen. Je zou hem ook mee kunnen laten doen bij Daisy Chain.....
    Proficiat met je topper en leuk dat je GD mag zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk model kaart maakte je. en je post met de uitdaging met je moeder heb ik niet gezien.
    gefeliciteerd met je topper.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is weer een heel leuk kaartmodel.
    Mooie aankleding ervan.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje voor de jarige Daphne. Ik vind het fijn dat het zonnetje nog schijnt maar dat benauwde weer daar ben ik nu wel klaar mee.
    Geniet van je weekend.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart voor een 80-jarige, leuk model dat je mooi hebt aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn zo'n lang weekend, genieten! Mooie kaart heb je gemaakt, leuk model met mooie details. Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige felicitatiekaart, Daphne
    Mooi model!
    Lekker genieten van je vrije dsgen, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vier dagen vrij, dat moet als een kleine vakantie voelen!
    Mooie kaart hoor, mooi model!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke vouwkaart Daphne!
    Heerlijk 4 dagen vrij..... én met mooi weer.
    Je merkt inderdaad al heel goed dat de dagen korter worden. Als ik na het avondeten de vogels nog een keer vers water geef, zitten ze al op stok terwijl dit vorige week nog niet was...... vind het wel jammer dat de dagen zo snel korter worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk modelletje dit, ik geloof best dat je schoonmoeder daar dik tevreden mee was. Wat leuk de vlinder en libelle op je kaart. Heerlijk geniet van je lange weekend. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi model kaart en je kunt er lekker veel op kwijt. Mooi dat je die 80 een prominent plaatsje hebt gegeven.
    Geniet ze nog van je vrije dagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeee wat een leuk model! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt voor de 80 jarige. Dan je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    En ja, je kunt het merken, ook weer vroeg donker! Komende week even een dipje, maar na volgend weekend hebben we weer een nazomerweek, zag ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart en model. Zeker in combinatie met het designpapier. Missie helemaal geslaagd dus. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartmodel! Hier kan je lekker veel op kwijt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat maak jij toch prachtige vouwkaarten. Leuk zoals die vlinders tevoorschijn komen.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen