zondag 8 september 2024

Nog een keer hetzelfde model

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige bericht
Vandaag laat ik nog een keer hetzelfde model zien, (het model vond ik hier) maar nu als opkikker:
Bij ons op de camping stond een mevrouw die tijdens het uit de caravan stappen van het trappetje is gevallen en daarbij haar enkel heeft gebroken. 
Met héél veel toestanden en gedoe is ze 's nachts nog naar het ziekenhuis gegaan.
Daar kreeg ze gips en na een week moest ze terug voor controle. 
Tijdens die controle zag het er niet goed uit en uiteindelijk is de geopereerd. 
Ik maakte deze "Opkikker" kaart voor haar en samen met wat fruit en een flesje verse sap hebben we dat bij haar langs gebracht. 
De kikker komt uit mijn voorgestanste plaatjes blok.
De tekst maakte ik met mijn pocket printer.
De kaart heeft meerdere vouwen en een leuke vorm (zie foto hierboven)
Je kan het door deze vorm makkelijk neer zetten.
Ik plakte nog wat fruit en plantjes op de kaart.
De cirkelstans die ik gebruikte voor de achtergrond van de kikker heeft gaatjes en hierdoor heb ik een touwtje gedaan.
Het dp komt allemaal uit 1 blok, waar mooi combineert bij elkaar. 

Nu maar hopen dat het allemaal goed komt met de enkel van mevrouw. 
Dat horen we denk ik pas volgend jaar want het echtpaar is naar huis gegaan om verder te herstellen.
Challenge:
 KIC, #197, Dieren.

18 opmerkingen:

  1. Je moet maar pech hebben, dat je komt te vallen.
    Ik heb zelf ook langgeleden mijn enkel eens gebroken, daardoor weet ik dat de kans op herstel zonder operatie heel klein is. Fijn dat je haar een beterschapskaartje gaat opsturen, dat zal haar goed doen.
    Het blijft een mooi modelletje, waar je veel op kwijt kan.
    Heel mooi Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dat is wel heel vervelend voor die mevrouw, maar ze zal jullie beterschapspakketje met deze gave kaart zeker op prijs hebben gesteld. Je hebt het leuke model weer mooi aangekleed met deze leuke plaatjes en lieve zoete kleuren.
    Lief dat je het maakte voor die mevrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke beterschapskaart voor jullie camping buurvrouw. Een klein stapje met grote gevolgen. Hopelijk herstelt haar enkel weer goed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ojee wat naar voor deze mevrouw, ook als beterschapskaart leent zich dit model heel mooi geworden en zal zeker troost brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, dat is een lelijke val, hoop dat ze snel opknapt.
    Mooi kaartje in een leuk modelletje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat attent om een mooie kaart voor haar te maken. Het is een hele mooie opkikker geworden Daphne. Hopelijk herstelt mevrouw goed van die nare val.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oei, wat een akelige stap maakte ze. hopelijk komt het weer helemaal goed met haar enkel. lief dat je haar dit kaartje met wat extra's gaf.
    groetjes Alma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor deze "ongelukkige" mevrouw !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend voor die mevrouw. Van jouw mooie kaartje zal ze ongetwijfeld opkikkeren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, die mevrouw is lelijk gevallen. Wat heb je een mooie beterschapskaart voor haar gemaakt in dit leuke model. Ga het eens opzoeken, dank je wel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze is weer supergaaf zeg, mooi papier ook met die regenboogjes. En zo kun je maar heel snel iets hebben hè, jij maakte een mooie opkikker. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een pech heeft die mevrouw, en je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief gebaar Daphne
    Prachtige kaart heb je voor die mevrouw gemaakt, want zij zal wel een klap hebben gemaakt
    Hopelijk herstelt ze snel
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaart en wat een pech had die mevrouw.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is lief dat je voor je vakantiegenoot met pech een kaartje maakt; Daar zal ze vast heel blij mee zijn! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Daphne, dankjewel voor de hele mooie kaart met superlieve tekst erin die ik net uit de brievenbus gehaald heb. Lief dat ik alweer een mooie kaart van jou mocht ontvangen, ben er blij mee. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie opkikkerkaart heb je voor deze mevrouw gemaakt. Dat heeft haar vast goed gedaan bij alle pech van de val en wat daarna kwam.

    BeantwoordenVerwijderen