zondag 15 september 2024

Nieuw huis, 2x😊

Deze zomer kregen wij 2x en verhuisbericht.
De eerste was van een vriendin van Jade, zij is, samen met haar vriend, gaan wonen in de vakantiewoning van zijn ouders.
Tegenwoordig is het voor starters zo moeilijk om een huis te vinden, dus dit is een hele mooie oplossing voor het stel. 
Natuurlijk stuurde ik een kaartje:
Een witte basiskaart. 
Daarop een achtergrond die ik maakte met mijn vakjes stans. 
Ik gebruikte 2 verschillende DP-tjes om de vakjes weer op te vullen. 
Het "huisje" komt uit mijn voorgestanste blok.
De hartjes zijn stickertjes.
De tekst maakte ik met mijn pocket printer. 

De 2de kaart is voor een collega van mij man:
Zij ging van een huurhuis naar een koop woning op een vakantie park waar je permanent mag wonen.
Ook een oplossing voor een eigen woning die ik vaker hoor. 
Nadat ze eerst wat kleine klusjes heeft gedaan aan de woning is ze 2 weken geleden verhuist en vond ze dit kaartje in haar brievenbus. 

Ik ben weinig in bloggersland geweest de afgelopen dagen. 
We hebben op mijn werk 2 collega's op vakantie. 
Ons team bestaat uit 6 mensen, dus 4 over om te werken, dan wordt er altijd wat extra gewerkt. 
Goed te doen......totdat er 1 van die 4 collega's uitviel afgelopen week.
Ik word daar altijd een beetje onrustig van. 
Onze planner heeft er een hele puzzel aan gehad, maar uiteindelijk is het gelukt.
Alle diensten zijn, na veel schuiven, appen, telefoneren en overleggen, weer opgevuld.
Veel tijd om te knutselen en bloggen is er niet over deze week, maar dat komt vanzelf wel weer, hoop ik. 






14 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaarten voor de nieuwe huizenbezitters Daphne. Werk ze en de rest komt wel weer ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi beide kaartjes! Super dat het onder jullie 3 gelukt is om alles op te vangen op het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 leuke verhuiskaartjes. Hou je taai met werken. Knutselen komt wel weer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe verhuiskaartjes, leuk
    Oei, herkenbaar om extra ingezet te worden. Hopelijk is er snel weer knutseltijd voor je!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 leuke verhuiskaartjes, het is moeilijk om een eigen plekje te vinden.
    oei oei, altijd lastig om openstaande diensten weer gevuld te krijgen. hopelijk duurt de uitval niet te lang en is het te overzien.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie verhuiskaartjes, Daphne
    Dat is lastig op je werk, hopelijk lost het snel op
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt. Het zijn dan zeker drukke dagen al er iemand uitvalt. Hopelijk heb je het deEweek rustiger. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeh hé, dan zal je flink wat stappen in de benen hebben, hopelijk is het komende week rustiger.
    Jehebt twee leuke kaarten gemaakt. De tweede vind ik het mooist, die is wat rustiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakte 2 mooie kaartjes, dus die zullen daar heel blij mee geweest zijn.
    Hopelijk zijn je collega's snel weer beter..ik ben ook nog weinig te vinden in blogland, ben vorige week ziek geweest en had dan tijd zat, maar toen had ik totaal geen energie om de laptop erbij te pakken.
    Groetjes, en rustig aan he.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even al je berichten gelezen, die ik gemist heb, de dagen gaan gewoon te vlug. Jullie blijven zo netjes die uitdagingen vol houden, echt knap, vandaag zijn Margo en ik er weer na een lange pauze. Wat is het druk op je werk. Neem tijdig een momentje rust met een kopje koffie of thee? Wat kies je dan- ben je een theeleut of een koffiemens of beide?
    Over je kaartjes van vandaag, je laatste kaartje vind ik heel mooi, het straalt rust uit. Leuk met het sleuteltje. Succes met je week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hou maar op over de planning. Ik ga er per 1 Jan mee stoppen. Ben er na 10 jaar echt klaar mee. Wat een gedoe vaak... Maar wel altijd fijn als het opgelost wordt. Bij ons ook weer een boel open nachten. En aantal ingevuld door de flexpool, maar ik zie er nu ook open staan en dan weet ik al wie er aan de beurt zijn( mijn collega en ik, want overdag zitten ze ook al krap)
    Maar genoeg geklaagd😵😉😄 je kaarten zijn weer leuken die worden natuurlijk heel erg gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee heel mooie, verschillende verhuiskaarten heb je gemaakt. Wat een ramp om zo''n planning dan weer rond te krijgen. Succes met al je diensten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke verhuiskaarten maakte je. Echt te leuk gedaan gewoon. Prachtig.
    Vervelend van het rooster. het is ook altijd wat.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie toepasselijke kaarten.
    Een hele puzzel als er vakantiegangers en zieken zijn. Succes met extra werken.

    BeantwoordenVerwijderen