zondag 1 september 2024

Cheerful Sketches, #136.

Ik vraag mij af of mijn bericht van gisteren in jullie leeslijst te zien is?
Ik heb héél weinig reacties en ben bang dat er toch iets mis is gegaan met het voor programeren.......

En dan ineens is het September, niet te geloven toch. 
Een nieuwe maand betekend de start van een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches
Deze keer koos ik de Herfst digi van
Polka Doodle, genaamd Fox Pumpkin, Autumn Fall:
Deze kaart maakte ik voor een camping vriendin. 
Zo grappig, zij is eind Augustus jarig en dit jaar is ze 70 geworden.
Vol verwondering zei ik "70 Jaaaahaar??, wist ik geeneens, wat een mooie leeftijd"
Toen zij ze "Ja joh, echt, 70 alweer, dan kan ik wel zeggen, dat zit ik in de Herfst van mijn leven"🤣
En meteen wist ik het, deze kaart met Herfst digi maakte ik voor haar. 
De digi gekleurd met mijn potloden.
Ik wist al dat ik deze dp-tjes wilde gebruiken en een donker bruine mat. Dat was mijn uitgangspunt voor de kleuren van de digi.
De pompoenen links onder komen uit mijn voorgestanste plaatjes blok, de tekst stempelde ik met lichtbruin. 
Nog een slinger opgehangen en natuurlijk de leeftijd. 

De sketch deze maand:
Jullie zien dat ik het een kwartslag gedraaid heb. Dat mag, zolang wij de sketch maar kunnen herkennen. 

Deze kaart stopte ik bij een kadootje.
Ik kocht bij Action wat Herfst decoratie en lampjes.
Samen met een lekker flesje wijn en wat nootjes was het een heel leuk pakketje wat goed past bij iemand die "in de Herfst van zijn leven" aangekomen is. 
Dit bericht is wéér voorgeprogrammeerd. 
Net als mijn bericht van gisteren.




11 opmerkingen:

  1. En weer zo'n heel leuk "Daphne kaartje".
    Leuke sketch ook weer van CS, daar ga ik ook weer iets mee doen deze maand. Werk ze vandaag en een kus 💋 van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje, Daphne
    Mooie kleuren bij elkaar!
    Deze voorprogrammering is dus wel goed gelukt
    Het is eventjes wennen en zeker als je van maand gaat wisselen, maar als je eraan gewend bent is het eens fijne tool om te gebruiken, ik gebruik het bijna altijd, maak eens in de 2 weken een aantal blogberichten dan heb
    je altijd voorraad, hihi
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een superleuk kaartje heb je gemaakt Daphne. Mooie kleurtjes die perfect met mekaar matchen. Leuke digi ook.
    Dan heb je je kaartje hier onder dus 1 dag te laat voor geprogrammeerd;) Bij dit kaartje is het dus wel goed gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, wat een prachtige kaart Daphne! Zo mooi ingekleurd en mooie kleurencombinatie. Het is echt een topper! Volgens mij heb je behoorlijk wat voorpret gehad tijdens het maken, haha.
    Ik zal nog even naar je vorige blogpost gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, deze is dus wel keurig op tijd gepost! Super kaart voor iemand in de herfst van haar leven.
    Ik weet nog het email adres van iemand die ook vond dat ze in de herfst van haar leven zat, maar die was net 60 volgens mij. iets met herfstbloem erin...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Wat een toffe kaart heb je gemaakt. Heel mooi gedaan. Dat plaatje is zo leuk. Heerlijk herfstig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo leuk je kaart met deze mooie kleurtjes. Ook je poezen kaart uit je vorige post!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, de tijd vliegt... Inderdaad alweer September, helaas...
    Een toepasselijker kaart had je bijna niet kunnen maken voor de campingdame! Leuk is dat hoe je via een gesprekje soms spontaan ingevingen krijgt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk herfstkaartje maakte je en samen met de cadeautjes zal het pakketje zeker gewaardeerd zijn! Toffe sketch ook weer, ik ga em opslaan...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie herfst- inspiratiekaart voor de challenge met een leuke digi. Leuk dat je inspiratie kreeg door een gesprekje met degene die deze kaart heeft gekregen. Heb je mijn mail nog gekregen/gelezen van vorige week vrijdag over het inplannen van je kaart?
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen