maandag 7 oktober 2024

De kaart voor mijn zus

28 September , de laatste zaterdag van de maand, lieten mijn moeder en ik onze uitdaging van die maand zien. 
Ik vertelde in dat bericht dat ik nog geen kaart voor mijn zus had gemaakt, wat ik wel altijd doe.
Vandaag kan ik de kaart laten zien die ik uiteindeijk toch voor haar maakte. 
De uitdaging was "Maak een kaart met een mozaïek achtergrond"
Met restjes strookjes dp, die mooi bij elkaar passen,  is dit het resultaat van de mozaïek. 
De olifant komt uit het voorgestanste plaatjes boek. 
Joepie is een tekststempel. 
Mijn zus was op vakantie en is nu weer veilig en wel thuis, vandaar de joepie. 
Ik maakte er een "denk ballon" van, net of de olifant Joepie dènkt. 
De rondjes die richting het hoofd van de olifant gaan maakte ik met stansjes.

Een snelle kaart maar ik vind de achtergrond zo wel de aandacht krijgen die het verdiend. 
Mijn zus vond deze kaart in haar brievenbus toen ze terug kwam van vakantie.






3 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje met deze leuke techniek! Echt toepasselijk voor je zus en zelf ben je ook blij dat ze weer veilig thuis.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is heel mooi gelukt! Ik ga binnenkort eens opzoeken hoe dat ook alweer moet (op de goede manier😂)
    De kleurtjes van je kaart zijn zo mooi zacht

    BeantwoordenVerwijderen