vrijdag 4 oktober 2024

One Sheet Wonder

Weten jullie nog?
Dat ik zo in de ban was van One Sheet Wonder stempelen? 
Hier en hier laat ik het ook zien, maar ik mijn blog zijn met berichtjes hierover te vinden (zie zijbalk "One Sheet Wonder")
Nu maakte ik nòg een serie:
Hier zie je hoe ik gestempeld heb. 
Als ik dan klaar ben en mijn A4 gesneden heb beslis ik hoe ik de kaart ga maken. 
De bloemen links kaart in de breedte. 
Of recht, kan natuurlijk ook
Of in de lengte, met een strookje met tekst erop. 
Of de tekst rechtstreeks op de kaart.
Hier en daar nog een glimmende plakparel en meer heeft zo'n kaart niet nodig.
Een serie, die los van elkaar ook erg mooi zijn. 

Vandaag een het weekend mag ik weer werken. 
Ik zal dus weinig in bloggersland aanwezig zijn. 
Het belooft mooi weer te worden, fijn weekend iedereen




5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Daphne
    Heel mooi gestempeld
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat weet ik nog, ik was ook heel enthousiast en deed het ook. ze zijn erg mooi geworden deze kaarten serie. en op deze manier scheelt gewicht bij het versturen ipv allemaal laagjes en stansjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het al meer gezien zo'n vel dat je eerst stempels op zet en daarna verdeeld. Je hebt er weer een mooie serie kaartjes bij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen