maandag 14 oktober 2024

Zoey's Foxy.

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn vorige bericht. 
Haha, ik moest zelf ook lachen hoor om de aktie van Minnie.
Helemaal omdat Jesse heel teleurgesteld appte "ik had de kaart nog niet eens goed bekeken"😂
Ik heb hem toen maar een foto van de kaart terug geappt. 

Vandaag is het 14 Oktober en mag ik mijn DT kaart laten zien voor onze challenge bij Cheerful Sketches .
Voor deze kaart koos ik een digi van Colour of Love: Zoey's Foxy Christmas
Weer ging ik de fout in.......
Ik kleurde de digi (met potloden) en toen ik klaar was bedacht ik dat ik beter eerst  mijn kaart sketch had kunnen maken. 
Ik ben namelijk wéér aardig lang op zoek geweest naar de juiste dp-tjes.
Haha, steeds trap ik er weer in, dan ben ik zo fanatiek aan het kleuren en bedenk daarna pas "oh jee, heb ik eigenlijk wel bijpassend dp?"
Vooral het turquoise was een uitdaging, maar uiteindelijk is het geluk en was ik dik tevreden met deze combinatie. 
Deze digi heeft heel veel kleine details, dus met een puntenslijper binnen handbereik ben ik er eens goed voor gaan zitten. 
De sneeuw op de boomtakken, op de kerstbal en op de grond heb ik voorzien van een laagje nepsneeuw, aangebracht met en klein kwastje. 
Op de foto bijna niet te zien, maar dat moeten jullie dan maar gewoon geloven😆
De sneeuw die op de digi naar beneden dwarrelt heb ik met en goudkleurige fineliner gewerkt.
De digi "ingelijst" in een bruin lijstje. Hetzelfde papier als waar ik op gemat heb.
De tekst "Prettige Feestdagen" zijn  goudkleurige tekst stickertjes.
Volgens sketch nog een takje en hulst blaadjes, met rode besjes (plakpareltjes) rechts onder de digi.
En 3 plakpareltjes in de rechter bovenhoek. 

Meedoen met onze challenge kan nog tot 28 Oktober.
Ook deze maand hebben we weer een hele leuke, bruikbare sketch, kijk maar:
Je kan een leuke digi winnen en mag gast designer zijn voor de volgende challenge. 
Ik zou zeggen, doe gezellig mee.





3 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart, Daphne
    Oja dp zoeken bij een plaatje is best moeilijk, maar het is je gelukt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb ik dus ook altijd Daphne als ik iets inkleur!
    Maar bij jouw kaartje is het helemaal goed gekomen hoor!
    Nog gefeliciteerd met je jarige zoon gisteren.....mijn man was gisteren ook jarig!
    Het kaartje dat je voor hem maakte is heel erg leuk.....enne.....gelukkig heb je de foto's nog....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen