vrijdag 25 oktober 2024

Gast designer voor KMP

Ik val maar meteen met de deur in huis: ik zit in een groooooote knutseldip!!
Bah bah. 
Ik zie genoeg leuke dingen,  daar ligt het niet aan. 
En ik krijgt dan meteen ideeën om daar iets mee te gaan maken. 
Maar het is net of er dan zoveel ideeën in mijn hoofd komen dat er uiteindelijk niks meer uit komt. 
Heel irritant. 

Vandaag mag ik mijn kaart laten zien die ik gemaakt heb als gast designer voor de Oktober challenge van KMP, Alles mag,  als je maar kleurt met potlood:
Dagen heb ik rond gelopen met de vraag wat ik wilde maken. 
Haha, het zat zelfs echt een beetje in de weg.
Uiteindelijk heb ik dit leuke model gemaakt. 
Ik heb het al veel vaker laten zien (wil als gast designer liever wat nieuws laten zien), maar het blijft een leuk model en ik moest echt aan de gang anders was ik te laat.  
Ik kleurde de leuke Herfst digi uiteraard met potlood, lekker beneden aan tafel.
Wéér maakte ik de "fout" door eerst te kleuren en daarna pas mijn kaart te maken. 
Maar ik moet zeggen, de Herfst heeft zoveel mooie tinten die goed bij elkaar passen, dus deze keer was dat niet zo erg. 
Op bovenstaande foto zie je het model beter. 
Het DP komt uit mijn voorraad, uit verschillende blokjes.
Binnenin heb ik ruimte gemaakt voor een persoonlijke tekst.
Dat vind ik leuker dan op de achterkant van de kaart. 
Links 2 boomstammen, gemaakt met een stans. 
Her en der vliegen er blaadjes rond. 
De kaart helemaal open. 
De pompoen en paddenstoel kocht ik bij Action, ze zijn van hout.
Ook hier nog wat blaadjes om het af te maken. 
Deze kaart heeft (nog) geen tekst.
Ik wist niet zo goed waar ik dat kon plaatsen èn ik weet nog niet voor elke gelegenheid ik deze kaart ga gebruiken, dus de tekst komt later.

Meedoen met deze challenge kan nog tot 6 November.
Hier kan je je kaart linken. 

Natuurlijk had ik ruim de tijd om deze kaart te maken maar was ik vlak voor de deadline pas klaar,  ZUCHT!
Mag toch hopen dat mijn inspiratie binnenkort weer langs komt waaien.......









8 opmerkingen:

  1. O Daphne, ik ken het het die dipjes. Je kaart is wel heel m mooi geworden leuk model ook en het plaatjes is mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de leuke digi mooi ingekleurd en er een gave kaart mee gemaakt.
    Komt goed met je dipje. We hebben er op z'n tijd allemaal een keer last van. Niet forceren, want dat helpt juist niet.
    Succes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar, maar volgens mij hebben we dat allemaal wel eens. Aan je toffe kaart is niks te zien van het dipje. Een heel mooi model, leuke materialen en dat leuke aangeklede vosje voelt zich prima thuis op deze mooie herfstkaart. Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke kaart met dit model.
    en dat dipje is zo herkenbaar.. ik stop dan een paar dagen met knutselen, ga plaatjes knippen en/of vooral geen filmpjes kijken waar je nóg meer ideeën van krijgt.
    komt vast weer goed....
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Daphne! En die 'knutselflow' komt vanzelf weer terug hoor.
    Lia x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je deze kaart ziet, merk je niets van je dip Daphne! Wat een beauty.... en het vosje heb je zo mooi ingekleurd. Ook het model van de kaart vind ik écht geweldig. Deze 'leen' ik een keer van je, want net als jij zit ik ook in een giga mojo-dip. Mij lukt het alleen kaarten te produceren adhv sketches... wat best wel 'eenzijdig' is.
    We houden hoop dat we eerdaags uit de dip krabbelen... toch 😉?!
    Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn bij KmP.
    Alvast een goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Daphne, en waarom de 'fout ' om eerst te kleuren en daarna pas het kaartje te maken? Ik doe dat ook wel eens dat ik pas later dessinpapier erbij zoek.
    Zo'n dipje herken ik 😉 dat hebben we allemaal wel eens. Dan krijg je een digi doorgestuurd en denk je wat moet ik daarmee 🤔
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergave kaart, het is niet te zien dat ie uit je tenen moest komen. Het is een leuk model dat je mooi hebt aangekleed en de digi heb je prachtig gekleurd. Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn voor Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen