zondag 13 oktober 2024

Voor Jesse èn voor Minnie

Vandaag is onze oudste zoon Jesse jarig. 
25 Jaar geleden weer hij op een woensdag geboren. 
En kijk eens waar hij nu staat.....een eigen huisje, een vriendin en 2 honden.
Natuurlijk maakte ik een kaartje voor hem, wat we aan zijn kadootje hebben gehangen:
Met mijn vakjes stans maakte ik de kaart. 
De hondjes zijn stickertjes, die ik (volgens mij) gekocht heb bij Wibra òf HEMA.
Ik kocht ze vorig jaar al een dacht meteen "die zijn leuk voor een kaart voor Jesse".
De teksten zijn van Nobody-Else. 
Natuurlijk ook nog 2 Hartjes toegevoegd🥰. 

Jesse en zijn vriendin zijn met Minnie (hun pup waar ik in Juni over vertelde) naar een puppycursus geweest. 
Ik ben een keer gaan kijken en heb genoten.  
Al die puppy's die hun best doen om bijvoorbeeld netjes te gaan zitten, terwijl ze eigenlijk liever willen spelen of afgeleid worden door een blaadje wat voorbij komt vliegen, haha, zo leuk om te zien.

Na 12 lessen hebben ze een soort examen gedaan met Minnie en.....ze is geslaagd!!
De knappert.

Dat verdiend natuurlijk ook een kaartje en ik bedacht dat het leuk zou zijn om het "negatief" van de kaart voor Jesse te gebruiken
Natuurlijk weer met de honden stickertjes erop.
Dit is Minnie een zij zegt: "Kijk eens hoe netjes ik kan zitten en bij je kan komen als je mij roept"
Jesse vond het een super leuke kaart,  Minnie dacht daar anders over........
's Middags kreeg ik een appje met deze foto:
Dit was alles wat er nog over was van haar kaartje. 







4 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte met jullie zoon, Daphne
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt
    En die Minnie vond de kaart zelfs lekker, eerlijk gezegd moest ik
    Er wel om lachen, dat is nu de volgende stap in de training denk ik...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, Minnie laat gewoon op een andere manier zien dat de kaart gewaardeerd werd:) de boef...
    Gefeliciteerd met jullie zoon hoor! En wat maakte je weer leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja , het is een hond..... Gefeliciteerd met jullie zoon !
    Leuke kaarten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Jesses verjaardag, je maakte een heel leuke passende kaart voor hem. Ook voor Minnie een leuke kaart, een beetje jammer dat ze er maar kort van hebben kunnen genieten. Misschien is een vervolgcursus een optie? 😁

    BeantwoordenVerwijderen