donderdag 30 augustus 2018

52 WTC

Nu de vakantie op zijn einde loopt ga ik ook weer meedoen met 52 WTC
andaag heb ik deze kaart/boekje voor jullie:
 Het is dezelfde kaart die ik voor mijn zus maakte toen ze 50 werd. Klik Hier.
Via de link vind je een filmpje waarin je kan zien hoe de kaart gemaakt wordt.
 De kaart/het boekje uitgevouwen.
 Lekker veel "Kerstige" versiering.
 Het formaat van de kaart opgevouwen is maximaal 10 bij 10, dus er is niet heel veel ruimte voor veel versiering.
Wel zijn er 7 verschillende "pagina's " dus ik kon er genoeg op kwijt.
In het witte gedeelte kan ik nog een persoonlijke boodschap schrijven.

Deze kaart link ik bij de wekelijkse challenge van

22 opmerkingen:

  1. Daar heb je je goed mee kunnen uitleven!
    Leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaart . Wat een verassing op alle zijden van de kaart. Die stuur je niet naar iedereen! Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk die kaart. Dat moet een speciaal iemand zijn aan wie je die kaart stuurt. Hij is erg leuk geworden.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en mooi boekje heb je gemaakt! Super leuk en zoveel op te zien! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet één kerstkaart maar een hele serie. Heel erg leuk. En bedankt voor hetlinkje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi boekje heb je gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, zo’n kerstig boekje! Voor een bijzonder iemand, want volgens mij zit er best veel werk in.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne,
    Ja kan me het nog herinneren en dat ik toen dacht dit wil ik eigenlijk ook eens gaan maken, maar het is er nog steeds niet van gekomen, dat neemt niet weg dat ik ook deze versie super mooi vind!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leuke kerstkaart, helemaal in sfeer en alle paneeltjes zo leuk aangekleed. Top Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, dat is een prachtig kerstboekje ! Supermooi versierde pagina's ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne,
    hij is superleuk. Je kunt er veel op kwijt. Handig als je een papierblokje op wilt maken, bedenk ik me nu....Echt een bewaarexemplaar als je deze krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan, maak je vast alleen voor speciale mensen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een eyecatcher Daphne ♥♥♥
    Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een topper Daphne !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar heb je best veel werk in zitten. Prachtige kaart is dit. Ook de model wat je gebruikte vind ik mooi. Doe je dit per hand of per post?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk deze uitgebreide kaart Daphne. Zo leuk is dat toch hè, kaarten net even iets anders

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk model kerstkaart!
    Die vult mooi een schouw ofzo :)
    Prachtig aangekleed, heel leuk gedaan!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen