zondag 26 augustus 2018

Weer thuis. Toverkaart. Gewonnen.

Zo, hè hè,  daar zijn we weer.
Terug van de camping.
Wat hebben we een geweldige tijd gehad, met héél veel warmte, gezelligheid, rust, beetje werken, zon en ontspannen weken.
Het werd nu kouder, er kwam (veel) wind en regen, dus tijd om spullen in te pakken en terug naar huis te gaan!!
En daar is het ook weer fijn!

Het bloggen gaat hier ook weer beter (goeie Wi-Fi, op de camping was die heel erg traag en niet te doen om foto's te plaatsen)
Ik laat jullie vandaag een toverkaart zien:
 Deze kaart maakte ik voor ons buurmeisje die 6 jaar is geworden.
Het dp komt uit een oud blokje van Action en is lekker zomers, wat past bij de temperaturen van afgelopen zomer.
Het gele labeltje maakt het nog zonniger.
 Als je het labeltje omhoog schuift komt er kleur tevoorschijn.
 Het meisje heeft een bruin snoetje, want ons buurmeisje komt van de Filipijnen en heeft zelf dus ook zo'n mooi bruin kleurtje.
Het is echt een zonnetje in huis, altijd vrolijk en lief.
De kaart rustig gehouden,  omdat de aandacht echt naar het tover gedeelte hoort te gaan, vind ik.

Ze was er héél blij mee!!
Ze heeft wel tig keer het labeltje omhoog en weer terug geschoven en telkens weer liet ze de kaart aan iedereen zien.
Daar doe je het toch voor!

Deze kaart link ik bij Scrapping4Fun: Anything Goes.
En bij: Crazy for CAS, zomerchallenge.

In mijn vakantie mocht ik maar liefst 2 keer (!!!!!) post ontvangen.
Ik heb bij K&K, via  Ingrid de feestchallenge gewonnen en mocht een mooi pakket ontvangen van haar.
Hierin zat heel veel papier, een embossing folder en lint.
Alles paste qua kleur heel mooi bij elkaar en ik kan hier lekker mee aan de knutsel!
Ingrid, héél erg bedankt, ik ben SUPER blij met dit mooi gevulde pakket!!

Daarnaast kreeg ik van Annerieke een envelop opgestuurd.
Ik had meegedaan aan een loting, om stempels te winnen.
Helaas won ik de stempels niet, maar stuurde Annerieke wel een "troostpakketje" op, met daarin oa afdrukjes van een cavia stempel.
(Omdat wij op vakantie waren heb ik mijn zoon gevraagd om de pakketjes beide open te maken. Helaas heeft hij ze daarna bij elkaar weggelegd zodat ik nu niet precies weet in welk pakketje de rest van de spullen zat)

Fijne zondag voor jullie allemaal.
Ik ga aan de berg was beginnen die altijd meekomt na een vakantie 😅.

18 opmerkingen:

  1. Zo'n toverkaart is echt te gek voor kinderkaarten he. Leuk gemaakt ! Heel veel plezier met je gewonnen pakketjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daphne,
    Zo'n toverkaart wil ik ook eens gaan maken, wat een leuk effect geeft dat en wat fijn dat je buurmeisje er zo blij mee is!
    Heel veel succes met de was!
    En oja een Bitmoji is een app waar je jezelf mee kan omzetten in een emoji
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daphne,
    Hier ook vakantie voorbij!
    Gezellig dat je erweer bent.
    Je toverkaart is super leuk! Als je buurmeisje zo blij is, dan heb je eer van je werk.Ze is met recht trots op je kaart.
    Gefeliciteerd met je prijsjes, en veel plezier.
    Hier draait de was ook volop:)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, meisjes van 6 zijn daar nog superblij mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke toverkaart heb je voor het jarig Jetje gemaakt, Daphne. Kan me helemaal voorstellen dat ze er blij mee was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf is dat zo'n toverkaart.
    Mooi gedaan.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gemaakt Daphne en super dat ze er dan zo blij mee zijn. Hij staat nog steeds op mijn lijstje om eens te maken ;P (er is ook zó veel leuk). Ik vind de afbeelding ook een dotje en mooi ingekleurd. Gezellig thuiskomen met die cadeautjes over de post.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een toverkaart heb ik nog nooit gemaakt. Ik zie het al voor me, op en neer...
    Fijn dat je weer terug bent en al gelijk aan de knutsel kan ( Na de was)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Home sweet home :) ook weer fijn idd! Wat een geweldige kaart is dit zeg! Kan me voorstellen dat je buurmeisje er geen genoeg van kreeg, ik zou ook die neiging hebben :) Heel erg leuk dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je iets won. Je kaart is ook super. De stempels vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Veel plezier met je nieuwe materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk is dat hé, die toverkaart. Die van jou is enig geworden en zo toepasselijk voor jullie buurmeisje. Gefeliciteerd met je prijsjes. Altijd leuk de verrassingspost.
    Ja, die was, altijd weer even een klusje, maar gelukkig kunnen jullie terug kijken op een fijne tijd.
    Succes met het maken van de kaartjes met de gekregen spulletjes. Wij gaan ze vast wel zien ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk de toverkaart die je maakte ...
    Veel plezier met je creatieve gewonnen cadeautjes ...
    Een fijne start van de week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die toverkaart! Kinderen zijn dol op kaartjes waar ze iets mee kunnen doen. Mooie prijzen heb je gewonnen!
    Groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat leuk! Een toverkaart is voor kinderen (en volwassenen ook, hoor) zo leuk om te krijgen! En leuk om te maken he??
    Je prijs is erg mooi! En weet je dat ik hetzelfde pakketje van Annerieke in mijn brievenbus vond? ZO gaaf, die cavia stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. love the magic in this card.Such a wonderful colouring and you have created a beautiful card. Good luck to you.Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte toverkaart, erg leuk! Daar zal het buurmeisje erg blij mee zijn. Bedankt om mee te doen met onze CFC challenge!

    BeantwoordenVerwijderen