woensdag 29 augustus 2018

Kaart op bestelling, deel 3

In Juni vertelde ik jullie dat de tante van mijn man jarig was en dat ik voor zowel mezelf als voor mijn schoonmoeder en schoonzus een kaart wilde maken, die we konden versturen.
De eerste 2 kaarten liet ik al zien (klik en klik)  maar de laatste nog niet (de vakantie kwam er tussen)
Hierbij dus:
 Ik maakte een waterval kaart voor haar.
Met 2 "waterval flapjes".
Klik hier om te zien hoe je ook zo'n kaart kan maken.
De achtergrond maakte ik met ecoline, in groen tinten.
Ik gebruikte een vierkante basis kaart.
De leeftijd van Tante voorop.
Op het andere flapjes de bijpassende tekst stempel.

Deze kaarten zijn persoonlijk bezorgd door mijn schoonvader.
Ik heb dus niet gelet op dikte en zwaarte van de kaarten.
Als het even  kan bezorg ik het liefst zelf mijn kaarten, want de laatste tijd gaat er nog wel eens iets mis met het bezorgen via de post, zó jammer!

Morgen een Kerstkaart, tot dan!!

11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Daphne. Mooi papier. Hier zal zij wel heel blij mee zijn.
    Inderdaad is het met de post wat drama. Twee kaarten 'zoek' binnen 3 weken. Toch knap ;( Ik weeg ze vooraf, dus aan de port ligt het niet.
    Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dit is ook al zo'n mooie kaart voor tante. Ze zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne,
    Mooi dit schuifkaartje ik vind de achtergrond ook zo prachtig!
    Zal je tante blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Daphne deze watervalkaart. Ik ken hem eigenlijk alleen met 4 vlakjes, maar zo met 2 is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit model heb ik vaker gezien en ook deze staat op mijn todo lijstje. Hij is erg leuk! EN zeker als je de leeftijd bij zo'n kroonjaar er op zet!
    Morgen ook bij mij een kerstkaart! Het gaat lekker in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél leuk kaartje! Mooie kleur ook, zo zomers en vrolijk!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart! Daar heb je veel aandacht aan besteed en zal zeker goed ontvangen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof! Daar is die mooie stempel weer, ik heb hem nog niet gebruikt, kan ook niet anders als ik altijd op chillrijk zit 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige kaart.
    Mooi de leeftijd met het vuurwerk er omheen.
    Leuk modelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen