dinsdag 7 augustus 2018

Kaart voor Martha.

Begin Augustus was Martha  jarig.
Zij staat op mijn blogkalender en ik maakte voor haar een kaart:
Martha is zelf altijd erg attent met kaartjes sturen en ik wilde voor haar graag iets aparts maken.
Ik vond het model van deze kaart HIER.
Natuurlijk weer de leuke Happy Birthday stempel gebruikt.
Wat heb ik een plezier van deze stempelset.
Via de link vind je een duidelijke Tutorual.
De kaart maak je niet zomaar even, maar het is echt een heerlijk werkje en het eindresultaat vind ik zó leuk.

Ik krijg ook inspiratie om van dit model een Kerstkaart te maken, want uitgerekt lijkt het wel en beetje op een kerstboom (waar je al niet aan denkt met 35 graden😅)

Martha heeft de kaart ontvangen mailde ze, altijd fijn om te weten.

Omdat de Wi-Fi op de camping vaak slecht is heb ik nogal moeite met bloggen.
Een bericht plaatsen is helemaal lastig.
Vorig bericht heb ik getypt,  daarna naar het restaurant van de camping gegaan om daar de foto's erbij te plaatsen (daar zou de Wi-Fi beter moeten zijn), bericht plaatsen lukte niet, dus dat uiteindelijk de volgende dag op de zaak gedaan (ik was daar even om wat op te halen), toen lukte het linken weer niet, dus dat later weer gedaan via de telefoon van mijn man.......pff.....kun je druk mee zijn hoor, met dat bloggen!
Gelukkig had ik een weekje vrij, ik ben echt wel 3 dagen bezig geweest met mijn berichtje, whahahaaa, ik moest er helemaal van bijkomen.

Ga ik nu weer lekker aan het werk, fijne warme dag voor jullie.

8 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daphne,
    Inderdaad heb ik deze prachtige bewerkelijke kaart mogen ontvangen, heel mooi is tie!
    Ik vind het ook wel wat weg hebben van een lantaarn!
    Werkse en ook een fijne dag, ik mag ook zometeen weer!
    Liefs Martha
    Ik ben er heel blij mee, nogmaals bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze zag ik op pinterest al eens voorbij komen. Leuk model zeg, het deed mij aan een lampion denken :) Ik lees al dat Martha er blij mee was, je hebt hem dan ook erg mooi gemaakt en gedecoreerd. Top Daphne. De warmte mag van mij wel een standje lager hoor pff. Zomer is heerlijk maar nu ben ik meer binnen dan buiten :(
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zag ze al in kerstversies, met een ledlichtje middenin. Heel mooi deze verjaardagsversie!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gedaan en zeer origineel ! Moet ik ook eens proberen. Dank voor de link !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, op mijn blogkalender staat ze niet, daar baalde ik zo van! Jouw kaart is echt een prachtcreatie. Dat zal ze wel geweldig vinden. Zo mooi gemaakt. Ik zag het model bij Monique, wel een werk hè??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerst een (leuke)bewerkelijke kaart en ja, dan die Wifi, drama. Via mijn telefoon kan ik alleen blogs bekijken, maar niet posten of reageren. meestal is zondagochtend mijn rondje bloggen achter de pc.
    Jou kaart is een juweeltje. Ga de tutorial eens bekijken. In ieder geval bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen