donderdag 27 augustus 2020

52 WTC, daar ben ik weer

 Gisteren is het gelukt om een Kerstkaart te maken en dus kan ik die vandaag nog laten zien. 

Wat later dan anders, want ik mocht eerst werken en de kaart moest nog op de foto. 

Toen ik de sketch van  Cas(e) this sketch zag kreeg ik meteen een leuk idee met deze lieve rendier stempel. Helaas ben ik te laat om mijn berichtje te linken.😏
Ik gebruikte een zware basis kaart. 
De rendieren stempelde ik met Versamark en brons kleurige embossing poeder. 

Het disign papier komt uit een pakketje wat ik kocht bij Action. 
 Verder is er eigenlijk niet veel over te vertellen, over deze kaart. 
Als je goed kijkt zie je dat Rudolph achteraan loopt😉

Bedankt voor de reacties op mijn vorige bericht. 
Fijn om te lezen dat jullie mijn berichtjes goed kunnen zien en dat alles "normaal" lijkt te zijn!
Ik heb nu een lang weekend vrij, dus kom gauw weer bij jullie blog berichtjes langs. 
Eerst even bijkomen,  want ik heb weer heel wat kilometers gemaakt deze week tijdens mijn werk. Ik ben er moe van,  hihi. 
Fijne avond!


 Challenges:
52 WTC, Wekelijkse bijdrage. 
CHNC, #504, Kerst,  optie embossing. 

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, dp vind ik klasse en dan nog de leuke herten erbij toppie. Rust nu maar lekker uit en even bij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een grappige kaart, leuk die laatste Rudolph met zijn rode neus.
    Lekker even bijkomen dan maar het weekend.
    Gezellig dat je er ook deze week weer bij bent .
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met de rendieren erop Daphne.
    Geniet van je vrije weekend.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de drie rendieren w.o. Rudolph met zijn rode neus.
    Je hebt dus flink aan je conditie gewerkt tijdens je werk.
    Nu lekker genieten van je vrije weekend.
    Groetjes Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Daphne.
    En een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, mooi papier en zo leuk met die rendieren ! Fijn weekend en rust maar goed uit ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart Daphne. Gave strakke uitwerking.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan die schuine baan met rendieren, en Rudolph is goed herkenbaar met z'n rode neus!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, Daphne! Grappig gedaan zo met die herten.
    Lekker uitrusten van het werk nu.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat zie je er moe uit. gelukkig nu vrije dagen. Leuke kerstkaart, ik vind de rendieren in embossing leuk. fijne dagen. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, jij hebt ook lekker weekend. Geniet ervan. Ik zo meteen om 7.00 uur. Dan nog even slapen en dan weekend tot en met maandag. Ik heb ook 12 uur meer gewerkt dan mijn contract uren, dus lekker bijkomen en me voorbereiden op een week van 40 uur.
    Je kaart is erg leuk. EN die rendieren zijn tof.
    Ik heb Rudolph gespot hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart!! Mooi met die embossingpoeder.
    Nou lekker van je weekeinde genieten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart echt prachtig, heel mooi gedaan! Zie het hamsterwiel zo voor me, haha, wens je een lekker rustig weekeind toe, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dit kerstkaartje, Daphne!
    Mooi zoals je de rendieren hebt gestempeld zo schuin over de kaart!
    Lekker bijkomen dit weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart!
    En arme Rudolf met zijn rode neus moest achteraan !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk deze kaart! Lekker stoer met het zwart/wit papier maar door de rendieren toch heel duidelijk een kerstkaart.
    Geniet lekker van je weekend. Even bijkomen en daarna leuke dingen doen. Is ook mijn planning voor het weekend!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lekker dat je nu even kunt bijtanken. Maak er een mooi weekend van!
    Je kaart is hartstikke leuk; geinig met die rendiertjes zo schuin. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi dit kerstkaartje Daphne zo leuk met die rendiertjes erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Daphne. Echt super leuk geworden met die rendieren. Te schattig.
    Fijne weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Daphne,

    Fijn dat je er weer bent!
    Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Beetje korte reactie, sorry loop beetje achter.

    Fijn weekend en groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi, de rode neus, het leukste detail op je kaart ;-). Mooie kaart heb je gemaakt. Gaaf effect geeft het embossingpoeder, ik gebruik het zelf te weinig. Maar ja, er zijn ook zo veel leuke technieken om te doen hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk kerstkaartje! Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge bij 52WTC.
    Rust lekker uit, even opladen....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love the elegant card with the jazzy paper.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen