zaterdag 29 augustus 2020

Aardbei.

De dochter van mijn vriendin heeft een ongelukje gehad met de elektrische grasmaaier. Ik zal jullie de details èn de foto's (😉) besparen,  maar neem van mij aan.......aaaah!!

Ik ken dochter al vanaf haar geboorte, ondertussen is ze 17, en al jaren gebruiken wij dit "woordgrap-versje":

Als iemand van ons iets zegt met het woord BIJ, is meestal standaard de vraag WAARBIJ en dan roepen we allemaal tegelijk AARDBEI!!
Daarom maakte ik voor haar en kaart met deze tekst😊.
Het groene stippen papier komt uit een blok van Action. 
Hierop stempelde ik de aardbeien. 
1 Aardbei heb ik gekleurd met ecoline en uitgeknipt. Verhoogd opgeplakt,  naast de tekst.
Tekst gemaakt op de computer en geprint.
Binnenin de kaart ook versierd. 
Beterschap uitgestanst en terug gelegt met rood. Weer een aardbei uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. 
Samen met iets lekkers heb ik de kaart vanmiddag even langs gebracht. Ze was er erg blij mee,  de dappere dame!!

Vandaag een echte "ouderwetse" zaterdag. 
Boodschappen gedaan,   beetje opruimen en huishoudelijke klusjes en de mannen zijn weer naar hun sport. 
Ook wel weer fijn allemaal. 
Challenges:
K&K, #Fris en Fruitig. (Kom ik er nu achter dat ik te laat ben om mee te kunnen doen aan deze challenge🙄🤔)
GCC, #4, Girlz.
Carlin's Kaartenparadijs , #25, Alles mag., 2de inzending. 


16 opmerkingen:

  1. Klinkt niet echt fijn een ongeluk met de elektrische grasmaaier. Leuk dat je voor haar deze mooie kaart hebt gemaakt met dit woordgrapje. Bij ons in het gezin hoor je hem ook vaak. Wij namen het over van het animatieteam op de camping jaren geleden.
    Lekker zo'n zaterdag. Hier bijna hetzelfde programma maar dan zonder het sporten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai....dat klinkt erg vervelend. Fijn dat je haar met deze kaart weer een beetje kunt opvrolijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een akelig ongeluk. Je hebt een mooi kaartje gemaakt voor haar.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei wat akelig Daphne...
    je kaartje zal haar goed doen!
    En ja dat woordgrapje doen wij ook altijd...
    mooi gemaakt dit aardbei kaartje!
    ik ben vanmorgen even gaan kijken bij Noah mijn kleinzoon moest ook weer voetballen, altijd leuk als er supporters staan langs de zijlijn toch?!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai ai dat klinkt niet zo fijn. Prachtig kaartje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, dat klinkt heftig. Je maakte een heel leuke kaart voor haar, waar ze vast toch een klein beetje om kon lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha, hier ook! Zeggen we altijd. Kwam door een mopje waar 1 van de kinderen mee thuis kwam of die ik op school hoorde toen ik nog juf op de basisschool was. En dat neem je dus een leven mee binnen je gezin.
    De reden van je mooie kaart is niet leuk, hopelijk valt het herstellen mee! Jammer dat je hem niet meer kon linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kaart is echt super zeg!!
    Wel minder wat er met haar gebeurd is, maar dit kaartje zal ze zeker waarderen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende het nog niet...grappig.
    Je maakte een hele leuke kaart!
    Bedankt voor je lieve bericht. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Daphne,
    wat een mooie kaart. De tekst vind ik echt heel grappig. Van deze kaart vrolijkt ze vast een beetje op.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aardbeien eet ik dagelijks op mijn ontbijtboterham. Het blijft lekker.
    Maar wat een vervelend verhaal. Ze zal je kaart vast leuk vinden, ik in ieder geval wel. Wens haar maar veel sterkte met het herstel namens je bewonderaars want dat ben ik zeker.
    Fijne zondag, Ida Camman

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oef,dat klinkt zeker niet prettig en gelukkig was je er niet bij ;P Leuk om zo'n woordgrapje te verwerken op je kaart die overigens heel mooi gemaakt is Daphne. Zowel de binnen-als de buitenkant is heel leuk opgebouwd. Hopelijk komt alles weer goed met de jongedame.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat klinkt niet goed.
    Hopelijk komt alles nog in orde.
    De vader van mijn schoonzoon verloor er zijn 3 middelste vingers mee.
    Mooie beterschapskaart.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oef, dat klinkt niet best.
    Zo'n grappige woordgrap zorgt in ieder geval voor wat lol. Hij is erg leuk. Klinkt hier ook geregeld ;-)
    Je hebt een ontzettend leuke kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is een hele leuke kaart voor Esmée en laten we hopen dat alles goed herstelt. Wat een griezelig verhaal hè.
    Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen