zondag 30 augustus 2020

Voor een kanjer

Vandaag ben ik er alwéér. Ik wil graag met een challenge meedoen, die vandaag afloopt, vandaar. 

Deze kaart maakte ik voor een kanjer die op de verjaardag lijst staat:

Met een stencil en mijn neon verf van Ikea maakte ik eerst de achtergrond. Ik maskeerde een balk, zodat ik daar de tekst in kon stempelen. 

 De "Hippo" stempelde ik een knipte het uit. 
Ik kleurde hem met dezelfde neon verf en gaf hem wiebeloogjes. 
De ballonnen kleurde ik ook lekker fel! Met een glittertje erin is het helemaal af. 
Ik plakte de gekleurde hippo verhoogt op de achtergrond en matte alles op een oranje basiskaart.

Nu vraag ik mij af..... is dit nou een CAS kaart, of niet🤔
Fijne zondag (sundog😉) voor jullie en tot blogs. 
Challenge:
Animal Friends, #89, Nijlpaard of neushoorn. 


19 opmerkingen:

  1. Ha die Daphne, wat leuk ditfelicitatiekaartje voor een jarige kanjer!
    Ik weet het niet of deze kaart CAS is, maar wel dattie superleuk is!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat is hij leuk voor de kanjer die deze mag ontvangen, tof gedaan met de achtergrond en die leuke hippo!
    Geen idee of het helemaal CAS is. Soms zie ik drukker kaarten die DT leden CAS noemen.
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en ook mooi dat je hier weer eentje blij mee kan maken!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje Daphne. Het is net geen CAS kaartje daar is het iets te druk voor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk en feestelijk kaartje is dit, Daphne. Meestal zie je op CAS blogs bij de omschrijving van Clean And Simple dat 2/3 van de kaart wit moet zijn. Maar CAS of niet, super leuk is tie en daar gaat het om!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart, mooie achtergrond heb je gemaakt. Je kaart van gisteren is ook leuk, humor zorgt ook voor herstel hè. Wel een vervelend ongelukje zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk en vrolijk kaartje voor een kanjer!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke felicitatiekaart voor een jarige kanjer. Een lekker vrolijke achtergrond met de neonkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is wel een heel flitsend kaartje Daphne, zal wel gewaardeerd worden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kanjerkaart! Ik zou het niet echt een CAS kaart noemen, maar ik denk iemand anders weer wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk en vrolijk kaartje in al die felle kleurtjes, naar mijn mening is geen CAS kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met die grappige hippo. Leuk zoals je zelf de achtergrond hebt gemaakt.
    Volgens mij hoor je bij een echte CAS kaart meer wit op je kaart te hebben. Maar CAS of niet, hij is gewoon leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke kaart.
    Daar kun je als jarige alleen maar blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke vrolijke verjaardagskaart.CAS of niet hij is super!!!
    Heb daar weinig verstand van, maak ze eigenlijk nooit.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a fun card with great techniques and colour wave x

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eine sehr schöne Karte. Toll gestaltet.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd! En bedankt dat je mij volgt. Ik volg je nu ook!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen