zondag 23 augustus 2020

Voor de voorraad.

 Gisteren heb ik weer in mijn knutsel kamertje gezeten en deze kaart gemaakt:

Ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches

Deze schildpad is op weg naar een jarige, hij heeft een landkaart bij zich en stept rustig door het bos.  De zon gaat al bijna onder😁.

Ondanks dat hij zijn best doet,  komt hij toch te laat voor de verjaardag.

De vogels vliegen met hem mee.  Ze volgen de pijl,  die wijst ze de weg. 

Ik kan nog niet helemaal de juiste plek vinden om mijn foto's te nemen....... de ene is te donker, in de andere zit schaduw. Nu waait het weer hard,  waardoor foto's buiten nemen extra moeilijk is. 


En mijn knutsel flow is nog niet helemaal terug. Ik heb gisteren wel een half uur aan mijn tafel gezeten terwijl er niks uit mijn handen kwam.  Met veel pijn en moeite kwam deze kaart eruit.  Ik hoop dat ik de juiste flow gauw weer vind,  want volgende maand zijn er veel mensen jarig en mijn voorraad is bijna op!

Kunnen jullie mijn berichtjes goed lezen en zijn de foto's goed zichtbaar? Ik gebruik de nieuwe blogger,  volgens mij gaat het aardig goed,  maar ik ben benieuwd hoe de berichtjes in de leeslijst zichtbaar zijn. 

Challenges:

CSC, #Augustus, Sketch. 

Carlin's kaartenparadijs, #25, Alles mag.

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.
    Het is er helemaal niet aan te zien dat dat je de flow nog niet gevonden hebt.
    Ik vind het heel leuk bedacht met de kaart enzo. Een leuk verhaal er rond.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Daphne en zeker een leuk verhaal, alles goed te zien en te lezen.
    hoe krijg jij alles weer zo mooi in het midden gecentreerd, bij mij lukte dat niet met de nieuwe blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Daphne
    Die schidpad heb je leuk gebruikt !
    Ja soms moet de knutsel weer gaan landen, komt helemaal goed!
    Je berichtjes zijn helder en duidelijk middels nieuwe blogger!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben ik ook eens weer......hier ook een poosje weinig inspiratie en helemaal geen zin om te bloggen. Maar het is weer koeler, ik zit weer in mijn normale ritme en nu komt het knutselen en het bloggen ook weer.
    Mooie kaart maakte je met de schildpad. Leuk zoals je de sketch hebt gebruikt! De vogeltjes maken het helemaal af!
    Je blog ziet er goed uit. Volgens mij heb je de nieuwe blogger onder de knie. Ik heb het gevoel dat het bij mij ook goed gaat...
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te zien moet hij heel ver steppen als hij bij jou vertrokken is en de landkaart volgt 😁
    Leuke kaart, ondanks dat het je moeite gekost heeft, het is er niet aan af te zien. Ik denk dat iedereen in zijn hobby wel eens last heeft van een dip, ik ken ze ook maar al te goed. Hopelijk komt get weer snel bij jou aanwaaien.
    Je blog ziet er prima uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een leuk kaartje geworden hoor! Leuk gevonden met die landkaart eronder en dan een schildpad op een step! Gaat ie wel sneller!haha! Een super leuk kaartje! Ik heb ook mijn flow niet, maar ik ben bezig met de vakantie en de caravan. Die halen we volgende week op en heb mijn knutselactiviteiten op een laag pitje gezet. Komt wel weer na de vakantie! Je blog doet het prima hoor! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daphne,
    je kaart is echt een toppertje! Superorigineel. Ach en soms lukt het niet zo snel, maar je resultaat is zo gaaf.
    ik zie in mijn zijbalk geen foto van je bericht, maar je blogbericht is gewoon zoals altijd. Gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaartje echt superleuk!!! Goed verzonnen, en alles is ook goed te lezen en te zien hier.
    Ja nieuwe blogger is even wennen en vechten om het de baas te kunnen.
    Hopend komt je flow snel weer terug,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart zeg. Echt super leuk geworden. Hopelijk vind je snel je flow weer terug.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi verhaal bij de kaart. Leuk gevonden.
    Ik houd van landkaarten en wereldbollen. Dus trok deze kaart gauw mijn aandacht ;-)
    Het was gisteren fijn knutselweer (ik zat heerlijk achter de naaimachine). Veel dingen komen nu weer op de rit. De kaartenflow volgt vast gauw weer.
    Dank je wel voor je gezellige berichtjes op m'n blog. Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met die steppende schildpad Daphne. Niet te zien dat je hebt zitten worstelen hoor, ik vind hem top. Je bericht ziet er heel goed uit en ook de layout. Vreemd hè die nieuwe Blogger, ik vind het ook wennen hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super lief & leuk kaartje heb je geknutseld Daphne
    Ja hoor de blog berichtjes zijn duidelijk leesbaar
    Moest ook even wennen, want bloggen mindert bij mij
    Ik wens je nog een fijne dag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, en zo'n gaaf afdrukje!
    Leuk dat je mee doet met de uitdaging bij Cheerful Sketches!
    Groetjes Ditta (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk bedacht deze kaart, is hij op de step en nog te laat (maar misschien iets minder laat?) De kaart uit je vorige post heb ik even opgezocht, kan ook met een A4, dan wordt hij iets kleiner, mooie flop, even doorvouwen en je hebt een peper en zout stel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Daphne, je hebt me met je verhaal ook even meegenomen op verjaardagsvisite ;-). Je bericht ziet er netjes uit hoor, je komt bij mij ook tevoorschijn in mijn bloglijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart met deze relaxed steppende schildpad.
    En je bericht is prima te lezen. Ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke uitvoering van de sketch, grappig die bomen op de achtergrond! Je foto's zijn prima, in de leeslijst staat alleen je naam, er is geen foto zichtbaar...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kaart weer, Daphne, met zoveel betekenissen erin.Tof ! Ja, foto's nemen buiten is soms wat moeilijk omdat er veel 'mis' kan gaan. Ik neem de mijne meestal binnen in zo'n fotobox

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze kaart is zo schattig :-)
    Ik kan alles goed lezen en vindt je foto's duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen