zondag 7 november 2021

Gast Disigner

Ik zei het toch, ik kom vanzelf weer terug! 😆Nou, hallo, hier ben ik dan,  veilig en wel terug uit Hamburg. 

Omdat ik in September met een kaart in de Top 4 stond bij Cheerful Sketches mocht ik gast disigner zijn voor de November Challenge

Ik kreeg een leuke digi opgestuurd en de bijbehorende sketch en maakte daarmee een kaart voor en kanjer:

Het dp kreeg ik afgelopen najaar van GerJanne. Zij werd oma en ik had de naam van de baby geraden en won daarmee een heel leuk pakketje.
Ik combineerde het papier met een stukje gestreept dp, waar ook wat zacht geel in zit. Zo kon ik voor de aankleding van de kaart iets meer kleur gebruiken.
Met het inkleuren van digi's heb ik altijd wat moeite. Ik gebruikte voor deze digi mijn aquarel potloden en daarnaast een dun kwastje met water, maar omdat ik print op gewoon print papier moet ik daar extra voorzichtig mee zijn. Mijn printer pakt het iets dikker aquarel papier niet en loopt dan vast, zo jammer vind ik dat. (Iemand een tip?)
Hoe dan ook, ik kleurde de digi en matte alles op kraft, alle kleuren passen bij elkaar en komen een paar keer terug in de kaart, dat geeft rust. 

2 Vlaggenlijntjes en een cupcake mogen niet ontbreken, de kaart gaat namelijk naar een jarige kanjer. 
De tekst heb ik gestempeld. 

Wij zijn dus weer veilig thuis van onze midweek Hamburg.
We hebben veel gezien en héél veel gelopen en.....,  het was super gezellig met elkaar!!
Vrijdag toen we thuis kwamen hebben we meteen Floor opgehaald, zij was die dagen in een pension geweest. 
Dat was goed gegaan en er werd ons verteld dat ze een héél sociaal lief hondje is, die met alles en  iedereen overeen kan. Op het moment dat wij kwamen liep ze buiten in een wei, met een heeeeele grote hond met heel veel haar. Mijn man zei,  "kijk dan, daar loopt ze, samen met een leeuw"
Challenges:
MHH, #36, 2-4-6 challenge (2 vlaggenlijntjes, 4 vlaggetjes per lijntje en 6 pearldrops op de cupcake)
2 Sisters, #56, Ruitjes (op mijn dp)
Alphabet Challenge, #P (Patroonpapier)

20 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi verjaardagskaartje voor een jongetje. Lief stempeltje en mooi ingekleurd. Leuke kleuren heb je gebruikt.
    Dat was een gezellig vakantietje. Daar knapt een mens van op. Alleen met al die restricties zie ik er tegenop om eens weg te gaan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welcome back.
    Een leuk reisje gehad ?
    Je hebt een mooie reminder gemaakt.
    Leuke digi in een leuke layout.
    Zeer mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer terug bent gezond en wel, je ziet zoveel in zo`n midweek heel leuk happy times zijn het en wat goed van Floor altijd fijn om te horen. Wat een leuke kaart voor een kanjer, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke, gezellige verjaardagskaart, je hebt er weer je best op gedaan.
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en Floortje ook, maar ook weer fijn om haar op te halen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje heb je gemaakt Daphne
    Onze printer heeft hetzelfde probleem, om digi's uit te printen gebruik ik dsp papier ongeveer 120 grams dat is mooi glad en je kunt er mooi op inkleuren, ik heb het gekocht bij een kantoorhandel
    Fijn dat jullie tripje zo goed is bevallen en ook dat Floor het zo goed heeft gehad!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Daph. Wat kan je dat toch goed, het combineren van het dp.
    En Floor...met een leeuw????😱😱 Gelukkig leeft ze nog. 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie uitwerking van de schets !!!
    En met kleuren heb ik ook altijd wat problemen....
    ben bijna nooit tevreden. Net weer een kkatje met ingekleurde stempel gemaakt.... zet hem er zo op...
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje. Ik print nooit iets af, dus ik kan je niet helpen.
    Wat fijn dat jullie het goed hadden en dat Floor het ook goed had op haar verblijf. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi en leuk kaartje heb je gemaakt, geslaagd hoor !
    dik papier 'handmatig' invoeren in je printer. De inkt hangt af welke printersoort je gebruikt. Als je inktjet gebruikt, is de inkt niet watervast, een laserprinter wel...
    https://www.coolblue.be/nl/advies/inkjet-of-laser.html
    vind je nog meer info over de verschillende printers. Succes verder !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute, and you've done an amazing job of using such nice papers together. Thanks for joining our patterned paper challenge at the Alphabet Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik gebruik een schetsboek van Verhaak bv (te koop bij Bruna) om te printen.
    Dat is dunner dan aquarelpapier, maar veel steviger dan printpapier

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt, ik heb ook altijd moeite met iets uit te printen en dan daarop gaan kleuren. Dus ik hou niet van digi's.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt de sketch ook mooi uitgewerkt Daphne. Leuke digi had jij. Ja, ik schijn de printer te weinig te gebruiken waardoor de printkoppen steeds indrogen terwijl de cardridges nog vol zijn en dan gaat hij op storing, grr. Nou jij hebt in elk geval een leuke kaart gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a sweet card! I love the sweet image and the layers are perfectly done. Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you can join in again soon.
    Debbie
    Secrets To Stamping
    Join my Creative Creases Challenge for fun folds!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kleuren in ook niet mijn ding.... je hebt een heel leuk kaartje met je nieuwe spulletjes gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij 2Sistersontheblog!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi kaartje Daphne, daar gaat weer iemand heel blij mee zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo'n weekje er tussen uit. En wat is het dan fijn om je hondje blij terug te krijgen.
    Je kaartje vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Daphne. Lekker vrolijk!
    Dik aquarelpapier lukt hier ook niet.... daarom gebruik ik daarvoor gewone stempels.
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je dit pakketje had gewonnen en gelijk er een mooie kaart mee hebt gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen