woensdag 3 november 2021

Midweek Hamburg

Jullie zullen wel denken, waar is Daphne toch? Waarom reageert ze niet en komen er geen nieuwe berichtjes op haar blog? Dat komt...... ik ben met mijn man, Jesse en Lila een midweek op citytrip in Hamburg!!

Op de heenweg, wat een gezelligheid in de auto. 🥰
Ons hotel staat tegenover een groot park. Hier kunnen we heerlijk wandelen met Lila en de bomen hebben prachtige kleuren in deze tijd van het jaar. Een extra kadootje want we hadden daar niet bewust over nagedacht.
Het stadhuis van Hamburg,  wat een prachtig, indrukwekkend gebouw. 
Schuin achter ons hotel staat een grote gevangenis,  inclusief hoge muur en grote rollen prikkeldraad op de muur. 
Deze foto heb ik door het raam genomen op de 6de verdieping van ons hotel.
Jesse gaat vaker met Lila op stedentrip. Als er een voetbal stadion is maakt hij altijd een foto van haar terwijl ze voor de ingang zit. 
Zo ook vandaag, voor het stadion van FC St.Pauli. 

Morgen gaan we naar een ander gedeelte van de stad. We hebben nog veel plannen, kijken hoever we komen. 

Jullie zijn nu op de hoogte,  geen zorgen om mij,  ik kom vanzelf weer terug😁
Auf Wedersehen!!!




15 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo'n weekje ertussenuit.
    Nog veel plezier en geniet er samen van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een goed idee! Als een soort afsluiting van het thuis wonen en een start met op zich zelf gaan wonen? Helemaal leuk. Ga er lekker van genieten van met zijn drietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt supergezellig hele fijne dagen toegewenst en goed uitkijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er gezellig uit, superleuk dat jullie dit doen. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gezellig, wat een leuk idee. Lekker genieten Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig zeg. Super leuk zeg. En leuk met Lila zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en gezellig, Daphne!
    Veel plezier en geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel plezier Daphne, geniet er lekker van samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa, ik had je wel gemist... Maar ja, dan kan soms hè. Ik heb ook van die vlagen dat ik even wat minder blogs lees of reageer. Maar wat leuk om er even uit te breken! Heerlijk reisje met elkaar en leuke foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er reuze-gezellig uit. Hopelijk hebben jullie genoten !

    BeantwoordenVerwijderen