donderdag 18 november 2021

Dag lieve Rosina

Vandaag geen kerstkaart. 

Begin November werden wij in Bloggersland allemaal opgeschrikt door een bericht op het blog van Rosina. Na een kort ziektebed heeft zij het leven los moeten laten.

Voor haar man,  kinderen en kleinkinderen maakte ik een kaart:

Om ze te laten weten dat ik aan ze denk èn om ze te bedanken voor het mooie liefdevol geschreven laatste bericht op het blog van Rosina. 
Witte basis met een grote tekst stempel. 
De streepjes gemaakt met een fineliner met hier en daar een glitter erop geplakt. 
De vlinder 2x gestanst, onderste uit zilver en dat op elkaar geplakt. Op de kaart alleen het lijfje vast geplakt, zodat de vleugeltjes wat omhoog kunnen. 
Ik hoop dat de vele kaarten die de familie ongetwijfeld heeft gekregen vanuit Bloggersland steun zullen geven. 
Ik ken Rosina niet persoonlijk maar toch, door de lieve berichtjes die zij altijd achter liet op mijn blog,  door haar mooie creaties te tonen op haar eigen blog,  door de persoonlijke kaartjes die ik van haar mocht ontvangen, voelt dat anders.  
Dag lieve Rosina,  ik ga je enorm missen.


16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor de familie, Daphne
    Ja Rosina gaan we inderdaad missen....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, ik had dit compleet gemist .. maar kende Rosina ook niet in Blogland. Wat erg en wat een gemis.
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt voor de familie en al die kaartjes bij elkaar zullen hen steunen in hun verdriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een sereen kaartje, wat heel mooi is voor deze trieste gebeurtenis.
    Dit zal haar lieve familie wel troost en steun geven.
    En zeg dat wel, dat we haar zullen missen. Ik denk er ook nog dagelijks aan.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, stijlvol kaartje voor de familie van Rosina

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kende Rosina niet maar heb net het laatste bericht van haar kinderen gelezen en zit hier met tranen in m'n ogen. Wat lief dat je deze mooie kaart voor ze maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende haar ook niet persoonlijk, maar door haar berichtjes op haar blog leer je iemand toch op een bepaalde manier kennen. Heel triest voor haar familie dit grote verlies.
    Een mooi stijlvol kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige stijlvolle condoleance kaart heb je voor de familie van Rosina gemaakt Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, Daphne, die heb je echt met liefde gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een krachtige kaart Daph. En, inderdaad, we zullen haar missen. 😥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart heb je gemaakt Daphne. Dat wordt zeker gewaardeerd door de nabestaanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Daphne, wat een mooie kaart. Daar zal haar familie steun in kunnen vinden. We gaan haar missen in blogland 😥
    Natuurlijk heb ik ook terug gelezen op je blog en wat naar dat jullie zieken hadden en fijn dat Jesse de sleutel heeft, nu kan het inrichten beginnen! Hou je goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja... dat was zeker een naar bericht war we allemaal van geschrokken zijn! Zo onwerkelijk nog steeds.
    Je kaart voor de familie is heel erg mooi. Goed idee van die plaksteentjes langs zo'n lijn. Dank je voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kaart is vast met heel veel liefde ontvangen.
    Bijzonder hè, dat iemand die je nog nooit in het echt gezien hebt, maar volgt via een blog, toch zo dichtbij je kan komen te staan. Zulk verdrietig nieuws doet dan veel. Zelfs ik, die haar niet kent, ben helemaal stil van de laatste twee berichten op haar blog .....
    Pluk de dag en geniet ze, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad een naar bericht, We wisten dat het zou gebeuren. Maar toch nog zo snel en daardoor onverwachts.

    Hele mooie kaart voor de familie.

    Fijn weekend en blijf gezond.
    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige, stijlvolle kaart voor de familie van Rosina. Ik heb haar nooit ontmoet maar zoals je schrijft komt haar overlijden heel dichtbij.
    Mooie kaart maakte je met je gekregen mal, leuk al die details.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen