zondag 21 november 2021

Veel hartjes.

Daar ben ik alwéér, want onze oudste vroeg ineens of ik nog een kaart had die hij kon versturen. In mijn voorraad vond hij niks wat geschikt was en dus kreeg ik een opdracht: " veel roze,  wat hartjes en genoeg ruimte om iets te schrijven"

Omdat ik tijdsdruk en niet genoeg rust had om te knutselen, zocht ik een leuke sketch en ging daarmee aan de slag. 
Na overleg met Jesse mocht mijn "hartjes waterval" stans gebruikt worden. 
Ik stanste het 2x,  1x uit licht roze en 1x uit zilver. Dat plakte ik iets schreef op elkaar, geeft een heel mooi glimmend effect. 
Op elk bloemetje van de waterval heb ik een zilveren pearl drops gezet. 
Verhoogd opgeplakt en dat geheel gemat, ook op zilver.
De streepjes aan de zijkanten is washi-tape en past qua kleur heel mooi bij het fuchsia roze van onder de hartjes waterval. 

Nog 2 extra hartjes op de kaart, geponst, uit roze en zilver en een roze plakparel.

Ik plakte de kaart verhoogd op, zodat de Washi-tape randjes er iets onder vallen. 
Het is een dubbele witte basis kaart, dus genoeg ruimte om iets in te schrijven. 
Tadaaaa, opdracht geslaagd🥰

Gisteren heb ik een heerlijke ovenschotel gemaakt, recent uit Allerhande.
Veel verse groente erin en zalm. We hebben gesmuld. Ik hoop dat de vitamine zijn werk gaan doen😁.

Vandaag gaan wij weer klussen in het huisje van Jesse. De keuken is schoon, de wc gepoetst en het behang is bijna overal van de muren af. 
Het kost veel tijd, maar gelukkig heeft Jesse geen haast.


Challenges:
Lift Challenge, #165, Sketch. 
De Egel, #131, Goud of Zilver op je kaart (ik hoop dat het genoeg zilver is?!)


23 opmerkingen:

  1. Heerlijk he die kids met hun last minute opdrachtjes. Ik herken het.
    Je hebt er een mooie kaart van gemaakt met heel veel hartjes. Dat voorspelt dat er liefde in de lucht hangt.
    Succes met klussen vandaag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi de kids ook ik ken het op het nippertje Mama... Je kaart is heel leuke en wat een super stans die hartjes. Succes met klussen vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm...roze en hartjes. Dat klinkt veelbelovend.
    Je kaart is erg leuk en volgens mij helemaal volgens de opdracht. En ik zie zilver, hoor! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    Succes met de klusserij, zo leuk als je het elke keer mooier ziet worden! EN dan wel heel fijn dat hij geen haast heeft, he? Dan kan het ook op jullie tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Je hebt de sketch echt mooi uitgewerkt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, ziet er heel romantisch uit! :D
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stans met de watervalhartjes, een mooie uitwerking in wit, roze en zilver! Zal zeker in de smaak vallen, een kaart met een boodschap ;)! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Je opdracht is goed geslaagd, voldoet aan de eisen van de besteller :)
    Bedankt voor je mooie kaart voor mijn verjaardag, blij mee!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Daphne. Ik ben wel heel benieuwd waar dat kaartje naar toe gaat ;-)
    Als ik het goed lees in jouw reactie snurken ze bij jou in huis net zo. Echt, ik kon me gewoon niet focussen op mijn blogbericht...hahaha. Nu zijn ze rustig en kijken met z'n tweetjes de F1.
    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke hartjeskaart, Daphne. Missie volbracht!
    En succes met klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat zijn heel veel hartjes. Het is een mooie kaart Daphne en ik zie genoeg zilver. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is geslaagd hoor voldoet aan alles.
    Goed bezig zijn jullie en gelukkig zit er geen druk op.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kaart, Daphne. Fijn, zo'n last minute en natuurlijk altijd als je hoofd er niet naar staat, maar het is je toch weer mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En hij is weer leuk! Het verzinnen/bedenken kost altijd het meeste tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lastig als je de rust niet hebt om te freubelen. Als je er maar inzit dan gaat het wel. Deze kaart is toch prima zo , altijd leuk als je kinderen vragen of je wat wilt maken. Gelukkig schiet de woonruimte opknappen van Jesse op zo te lezen. Fijn voor hem, even wennen voor moeders , maar ook weer goed als kinderen gaan. Dank voor jouw bijdrage aan de goud en zilver uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart weer. En wat leuk dat Jesse het vroeg. Heel mooi geworden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat jouw kinderen jouw creatieve werk zo waarderen dat zelfs speciale verzoeken doen. Het kaartje is mooi geworden en vast helemaal naar wens.

    Fijne maandag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Daphne
    Lief met al die hartjes
    Succes in het huisje van Jesse
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi kaartje Daphne, succes met klussen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart Daphne , zet em op m klussen !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een kaart op bestelling! Lijkt me nog best lastig als ze met deze concrete opdrachten komen. Maar het is je perfect gelukt. Oudste was vast blij! Dankjewel voor de bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik blokkeer altijd als men van die specifieke wensen heeft. Jij niet zo te zien. Leuk met al die hangende hartjes! Tof gedaan en leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen