maandag 31 januari 2022

Bloementoef

Een kaart met een bloemtoef, ik vind ze altijd heel erg leuk. Vandaag mag er zo'n toef als blikvanger op mijn kaart:

Alweer een CAS kaart. 
Ik vind dat erg mooie kaarten, die CAS stijl, maar moet zelf nog flink oefenen. Het is gauw teveel of toch net niet helemaal af.......
De hexagon achtergrond gemaakt met een stencil en 3 kleuren distress inkt. 
De toef met bloemen en takjes gesneden met mijn BigShot. 
Het hartje in de bloemen is een plakparel.
De takjes heb ik gesneden uit papier wat ik zelf kleurde met metallic acrylverf. 
Het geeft een heel klein beetje glans als je de kaart heen en weer beweegt. 

Vanaf gisteren ben ik niet meer helemaal klachten vrij. Ik ben hangerig, heb een zwaar lijf, keelpijn en ben moe. Gelukkig mag en hoef ik niks. Zo ben ik gisteren om kwart voor 9 naar bed gegaan en heb geslapen tot half 9 vanmorgen. 
Vandaag is het sowieso weer om binnen te blijven, sjonge jonge wat een storm!!
Ik ga lekker op de bank hangen. 
Challenges:
CAS on Sunday, #223, Hexagon.
TPP, #576, Bingo, maarliefst 3x Bingo recht van boven met beneden,  diagonaal van links onder naar rechts boven en midden horizontaal. (CAS, birthday, stencil, flowers, diecut)
MHH, #37, Alles of (bijna) niks,  3de inzending. 


22 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie cas kaart heb je weer gemaakt. Hij is erg goed gelukt. Wat ontzettend vervelend dat je niet meer klachtenvrij bent. Lekker rustig aandoen dus. Beterschap.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is erg mooi en kleurrijk Daphne!
    Balen dat je nu toch klachten krijgt, luister naar je lichaam en rustig aan doen zo ben je er hopelijk snel doorheen. Liefs en beterschap xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart !!!!!
    Beterschap !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart mooie bloemen toef, beterschap en ziek maar goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je heel mooi gemaakt en de bloementoef is ook super.
    Balen dat je nu klachten hebt, hopend worden ze niet erger, beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie bloemenkaart, Daphne
    Beterschap voor je, ziek goed uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooie kaart, altijd tof met een bloementoef(je)! Ik hou ook erg van cas-kaarten maar maak ze maar zelden, vandaag was een uitzondering.
    Toffe kaart voor je vader, een bijzondere verjaardag, dat verdient een bijzonder kaartje!
    Superleuk die uitdagingen met je moeder. Mijn moeder was niet creatief, maar genoot wel van mijn werkjes. Ik moet haar helaas al meer dan 10 jaar missen.
    Ivm je opmerking: het blad is niet met glitter hoor, gewoon gestanst uit dessinpapier, maar papier met een motiefje, vandaar misschien je verwarring. De art glitter lijm is gewone witte lijm, vergelijkbaar met die van DDBD, Colall, enz. Ik gebruikte die al voor mijn planner, nog nooit problemen mee gehad, nu met dat effen wit papier lijkt het zo te 'bubbelen'.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is vervelend Daph, ik lijd met je mee en duim dat het niet te lang gaat duren.
    Wat een leuk kaartje is dit weer en dat zelfgemaakte papier van die blaadjes is nog steeds heel leuk, ik heb nog wat over van onze challenge van vorig jaar, heb dus meteen weer een idee wat ik er nog meer mee kan doen.
    dikke beterschapskus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is erg mooi, de glans van de verf is goed te zien.
    Minder mooi zijn je klachten, erg balen. Heel veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful, Daphne! I love the hexagon stenciled background. The leaves and flowers are SO pretty! I am so glad you shared with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Daphne, mooi gedaan met die hexagon achtergrond!
    Wat balen zeg dat je nu toch ook klachten krijgt.. waardeloos! Veel beterschap hoor, hopelijk wordt je niet al te ziek!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart Daphne. Bloemen zijn vaak extra mooi als er verder niet teveel op een kaart zit. Dat zie je maar weer.
    En jakkie dat je nu toch echt ziek bent. Je kunt er nu wel aan toe geven, je kinderen zijn niet meer zo klein, dat scheelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou je kaart is goed gelukt hoor, mooi met die gele hexagons en bloementoef. En ojee, toch positief geworden, Beterschap.
    Heeft nou iedereen het gehad? Of gaan jullie achter elkaar.
    Wij laten ons morgen testen. Dochterlief is positief, Wim heeft lichte klachten en ik niets, al denk ik soms dat ik dan last van een pijntje heb in mijn keel of borst. De zelftest was nog negatief vanochtend we gaan het beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart! En zeker als je de uitleg er bij geeft. Heel tof!
    Ook voor jou beterschap. Hopelijk knap je wat sneller op dan ik, maar vooral luisteren naar je lichaam, die weet het het beste. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ai, vervelend dat je nu toch klachten gaat krijgen. Net wat je zegt, lekker aan toegeven. Je kaart vind ik mooi geworden en het glansje geeft net wat extra's.
    Beterschap Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Daphne, Wat leuk dat ik deze mooie kaart van je kreeg voor mijn verjaardag. Hij is vandaag aangekomen( zie mijn blog) Balen dat je nu toch ziek bent geworden. Beterschap.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful stencilling Daphne and love your pretty cluster of florals too. Feel better soon! Thanks for playing TicTacToe with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. The colors you chose are so pretty and you highlighted them beautifully with the inked floral sprays and stencils. We are happy that you joined us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen