vrijdag 28 januari 2022

Dress like a Queen

Afgelopen week maakte ik deze slimline kaart:

De basis is wit. 
Het achtergrond papier is al oud.
Ik heb nog veel blokjes liggen, waar ik soms iets in tegen kom wat ik dan héél mooi vind. 
Zoals deze, met de bloemetjes en vlinders, lekker vrolijk en het geeft mij al een beetje het voorjaars gevoel. 
De tekst heb ik gemaakt in Word en uitgeprint.
Verhoogd opgeplakt en  passend bij het dp, nog 2 vlindertjes ernaast geplakt. 
Ik stempelde de paspop en kleurde met mijn metallic waterverfjes (op bovenstaande foto zie je het hier en daar glimmen)
De hoed en de schoentjes stempelde ik, kleurde ze ook in en knipte dat uit. (Inderdaad Angélique,  ik knip steeds vaker. Sterker nog, ik draai er mijn hand niet meer voor om, hihi)
Hier en daar een heel klein pearl dropsje gezet. 
De hoed en schoentjes ook verhoogd op de kaart geplakt. 
De binnenkant bijpassend ook wat versiering gegeven. 
Een verjaardag kaart, die binnenkort verstuurd gaat worden. 

Vanmorgen vroeg al op pad geweest en toen ik in de auto zat zag ik de maan.
En hele mooie slanke maan, 
Je weet wel,  alleen zo'n dun streepje. 
Toen ik voor het stoplicht stond keek ik eens goed en echt waar..... het was net of hij een gezichtje had en lachend naar mij keek.
Ineens vond ik het helemaal niet meer erg dat mijn wekker zo vroeg was afgegaan. 
Challenges:
Carlin's: #42, Sketch en Dames Asseccoires.
De Egel, #134, Slimline en vlinders. 


18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart helemaal volgens thema! Ik zag de maan 🌙 om vier uur en een schitterende ster 🌟 die stond er niet ver van af, hihi van uit mijn perspectief dan. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw koninklijke uitwerking van de schets is prachtig gemaakt Daphne.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Daphne,

    Ik mocht wel tot half 8 uitslapen🤗
    en ja geen 🌜 te zien maar nu wel een ☀️

    Fijn weekend Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie slimline kaart, Daphne
    Leuk gemaakt!
    Ik kwam om 8.00 uur uit bed toen was het licht...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt toch wel vrolijk terug gelachen naar de maan Daphne? Je kaart is heel mooi, lekker vrouwelijk en vrolijke kleuren.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, in gedachte zie ik je al zwaaien naar de maan, gaf hij je ook nog een knipoog soms?
    Gave kaart heb je gemaakt, heel netjes geknipt, je bent een expert inmiddels, en mooi ingekleurd. Het dp past er perfeft bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje voor deze Challenge Daphne. Leuke details en mooi dessinpapier. Ik knip ook nogal eens (digi)stempeltjes uit.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 😔 ach die maan, hij wist nog niet hoe jouw dag verder zou verlopen of...misschien wel en lachte hij daarom maar eens vriendelijk om je een riem onder het hart te steken.
    Maar...wat leueueuk heb je dit nou weer gedaan, die oude stempeltjes, hoe lang heb je die al wel? Ik heb zelfs nog een aantal afdrukjes liggen hier, moet ff denken waar. (Zie je het voor je?) Ik zoek ze meteen op
    Want ik kan er wel iets mee nu, dank zij jouw creatie.
    Hou je taai en denk maar zo:"alles heeft een reden"!!
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke deftige kaart maakte je Daphne,erg leuk gedaan met de leuke stempels en inderdaad,het achtergrond papier is erg vrolijk. Lees ik nu in de reactie van je moeder dat je dag niet zo lekker verlopen is…….hopelijk valt het mee! Een fijne avond en veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En superbedankt dat ik hem mocht ontvangen voor mijn verjaardag Daphne, hij is in het echt nog veel mooier xx

      Verwijderen
  10. Wat een mooie, chique dameskaart. Heel mooi gedaan met de paspop en het vrolijke papier.
    Die mooie maan heb ik vanochtend ook gezien. Iets met vroeg wakker en niet meer kunnen slapen.....
    De reactie van je moeder maakt me nieuwsgierig. Hopelijk niet iets heel ergs wat er gebeurd is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie en fleurige kaart is dit. Dat past wel bij dit mooie weer. Pfft gelukkig eindelijk zon vandaag. Dank je wel voor het meedoen aan de slime line en vlinders uitdaging van de Egel.
    Maar nog meer wil ik je bedanken voor de prachtige kaart die je voor mij hebt gemaakt. Wat een verrassing was dit zeg, ik wist er echt helemaal niets van af. Nogmaals dank. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart is dot. Zo leuk gecombineerd met de challenge van Carlin. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. Mooi hoe je dat beschrijft van de maan. Genieten van de kleine dingen die vaak niet klein zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Daphne! Ja ik vind het ook niet zo erg meer om te knippen, het is gewoon zoveel leuker en mooier als heleboel jaar geleden..
    Ja die maan was heel mooi he, zag hem ook toen ik naar mijn werk ging, genieten is dat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend mooie kaart. Echt heel erg leuk gedaan. Soms kun je hele mooie dingen zien als je al zo vroeg op pad moet.
    fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen