zondag 30 januari 2022

Voor mijn 80 jarige vader.

Gisteren was mijn vader jarig, 80 jaar is hij geworden, TACHTIG!! Als ik het zo hardop zeg schrik ik er bijna van😁

Ik maakte en "card in a box" voor hem.

Ik had al een vooruitziende blik gehad denk ik, want ik wilde de kaart persoonlijk brengen, maar heb het toch opgestuurd. Achteraf maar goed ook, want nadat ik vrijdag mijn positieve testuitslag gekregen had mocht ik niet meer weg. 

Ik maakte de basis van wit en daarbij gebruikte ik rood/wit en blauw/wit dp, zelf word ik altijd vrolijk van rood, wit, blauw kaartjes. 
De grote 80 mag natuurrijk niet ontbreken, hij is 80 geworden en zal dat weten ook🤣
Hiep Hiep Hoera gesneden met mijn BigShot en alfabet stansjes. 
Daarnaast 2 gestanste ballonnen.
De rest van de tekstjes gestempeld en uitgeknipt en dat verhoogd op de flapjes geplakt. 
Het kadootje op het voorste flapje heeft een grote strik, dat staat zo lekker feestelijk. 
Aan de achterkant heb ik een strookje geplakt en daarachter 2 labeltjes met een eyelet en een touwtje om ze bij elkaar te houden. 
Hierop een persoonlijke tekst geschreven. 

Mijn vader heeft de kaart ontvangen en hij was er blij mee. Hij moest wel even puzzelen om de platte kaart zo te krijgen dat het kon staan zoals het bedoeld is zei hij.  Mijn moeder appte dat ze zo'n card in a box nog nooit gemaakt heeft en dat ze blij was dat ze nu eens in het echt kon zien hoe het eruit ziet. Nou mam, ga het maar gauw eens uitproberen, Hier vind je het patroon en met mijn voorbeeld erbij gaat het je lukken. 

Challenges:

MHH, #37, Alles of niks,  2de inzending.

2 Sisters, #58, Bingo (bovenste rijtje, Tekst, strik, eyelets), 2de inzending. 

CHPP, #Januari, Alles mag, disign papier.

19 opmerkingen:

  1. o sjips.....ook positief dus. Kon ook haast niet anders met 2 huisgenoten die al positief waren. Hier vandaag ook alweer een zelftest voor manlief. Verkouden maar gelukkig negatief.
    Je maakte een mooie kaart voor je vader. De leeftijd is inderdaad duidelijk. En handig als voorbeeld voor je moeder.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw 80!! Wat een leuke kaart! Ik sloeg de link ook op. Gelukkig voorzag je het al en stuurde je het op met de post! En hoe voel je je? Hopelijk valt het mee! Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo vrolijk en feestelijk, maar dat mag ook wel als je 80 wordt! Gaaf gedaan. Ik heb ze ook wel gemaakt, erg leuk om te doen en het effect is super. Wel jammer dat één keer een ontvanger de kaart gesloopt heeft omdat hij dacht dat hij als een gewone kaart open moest, zo jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals ik al schreef bij het vorige bericht, heel leuk deze kaart. Het lijkt me niet moeilijk nu ik hem in het echt heb gezien.
    Kus mam en sterkte we blijven duimen dat je niet ziek wordt.
    kus maar weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi, via je moeder kom ik bij jou. leuk dat jullie samen uitdagingen maken.
    mooie kaart heb je voor je vader gemaakt, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje voor je jarige vader Daphne, jij schrikt er een beetje van zijn leeftijd mijn gedachte is: wat een prachtige leeftijd als je die mag bereiken(mits in goede gezondheid natuurlijk). Balen een positieve test hopelijk vallen de klachten mee.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met mooie kleuren en details. Geweldige leeftijd van harte gefeliciteerd met je vader op naar nog meer gezonde jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele vrolijke card in a box heb je voor je vader gemaakt Daphne en wat je zegt van die kleurtjes dat heb ik dus ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een fantastische kaart. Echt prachtig hoor. Gefeliciteerd met je vader, wat een mooie leeftijd. Haha. Zo heeft je moeder een mooi voorbeeld. heel leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk verrassingskaart voor je jarige vader, Daphne
    van hart met zijn verjaardag, zo jammer dat je hem nu niet persoonlijk kon feliciteren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je vaders verjaardag, een toffe box, zo kan hij zijn leeftijd niet vergeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeeemig Daphne, het is toch niet waar! Dat dahct ik toen ik het las, maar het is dus wel zo.. Bij mijn broers gezin nu ook iedereen achter elkaar...mijn broer nog niet, maar mijn schoonzusje ook vandaag een positieve test. Dus mijn broer zal de dans toch wel niet ontspringen...
    Je kaart is super. EN je vader al 80?! Leuk dat je een card in a box maakte en je moeder hem nog niet in het echt had gezien...dus dat zou maar zou kunnen dat we binnenkort bij je moeder ook een card in a box zullen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je vader, wat een mooie leeftijd. Je kaart is super Daphne, erg feestelijk en in hele mooie kleuren. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige leeftijd. Van harte gefeliciteerd met je vader!
    Wat een feestelijke kaart is dit.
    En idd handig voor je moeder om een voorbeeldje te hebben. Dat werkt soms net wat makkelijker dan alleen een beschrijving.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je vader, mooie leeftijd. En je kaart voor hem is super mooi, had dit hadden ze bij ons ook niet geweten hoe zo'n kaartje werkt. Leuk eigenlijk.
    Hopend ben je niet al te ziek, beterschap gewenst XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great box card. :) Well done! Thank you so much for joining Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je vader. Inderdaad een bijzonder leeftijd.
    Je kaart is erg mooi.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontbeblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je vader, mooie leeftijd!
    En een leuke creatie heb je voor hem gemaakt.
    Leuk dat je nog een keer meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen