zondag 2 januari 2022

Gelukkig Nieuwjaar, ('22-1 en 2)

Goedemorgen lieve blogvriendinnen! Allereerst wil ik jullie allemaal een heel gelukkig, mooi, liefdevol en creatief Nieuwjaar wensen!! Mijn wens voor het nieuw jaar is dat we allemaal lekker blijven bloggen en elkaar zo een hoop gezelligheid en inspiratie kunnen geven!

Om het jaar creatief goed te beginnen vandaag 2 nieuwjaars kaarten:

Witte basis.
De achtergrond heb ik met een embossing folder bewerkt. 
De tekst gemaakt met Versamark en blauw embossing poeder.
Gemat op blauw spiegel papier. 
De glazen uitgesneden met mijn BigShot, uit papier wat ik zelf met acryl verf gekleurd heb. 
Deze basis is zwart. 
Hier gebruikte ik zilver voor de tekst en om mijn achtergrond op te matten. 
De champagne fles gestempeld en uitgeknipt, het glas ernaast, verhoogd opgeplakt. 
De bubbels zijn bij beide kaartjes gemaakt met plak pareltjes.
Nog eens samen op de foto. 

Dit jaar ga ik mijn Kerst en nieuwjaarskaarten nummeren, zodat ik aan het eind van het jaar kan zien hoeveel ik er gemaakt heb. 
Dit zijn de eerste 2!

Floor heeft het oud en nieuw goed doorstaan! Ze was niet bang voor het vuurwerk, alhoewel het wel een heel zenuwachtig hondje is. 
Oudjaarsdag was Floor in de tuin, ik had de deur open (wat was het warm hè!) en opeens was er een hele harde knal. Floor kwam heel hard naar binnen rennen "paniek, paniek, hoorde je dat", zei ze. 
Maar ik zei niks,  reageerde niet, deed niks en negeerde haar en beetje,  toen rende ze weer heel hard naar buiten "oké,  geen paniek, ik ga weer spelen" en ze pakte een bal en rende daar blij mee in het rond. 😂

Ik word altijd heel blij van Floor, ze is zó leuk. 
Wat kan je toch houden van zijn beestje!!
Met onze neus in de wind tijdens onze nieuwjaarswandeling op de dijk vlakbij ons huis.

Challenges:

Cas in Sunday, #221, Happy New Year.

K&K, #Januari, D van Drank (Drinks, Drinken)




26 opmerkingen:

  1. Mooie embossing op je kaartjes Daphne. Leuk met de champagne fles en glazen.
    Voor jou ook de beste wensen en een goede gezondheid.
    Schattige foto met je hondje. Het hondje van onze jongste zoon piepte ook nogal van de harde knallen. Maar het is gelukkig maar een keer per jaar zoiets.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook de beste wensen en alles goeds voor 2022!
    Wat een prachtige kaart zo leuk met de embossing achtergrond.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier de beste wensen voor 2022.
    Heel leuke kaarten zijn dit. Goed bedacht met de embossing achtergrond. Bij nieuwjaar horen glitters en glimmers, ze doen het goed op je kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaartjes, Daphne.
    En wat een mooie foto van jou en Floor.
    Ook een gelukkig en gezond nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog de beste wensen Daphne, voor een mooi creatief 2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣.. ah wat is Floor een schatje, gelukkig dat alles goed is gegaan met de jaarwisseling…je kaartjes zijn heel goed bedacht, slim om ze te nummeren. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker ga je veel van zo'n beestje houden. Fijn dat het goed ging met knallen. Onze Ziva maalt er ook niet om en dat is zo fijn. Lucky en Binky waren wel altijd bang, ook voor onweer maar deze stoere dame niet hihi. Mooie nieuwjaarskaarten Daphne en leuk zoals je de champagneglazen bewerkt hebt met die mooie kleurtjes Heel feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten !!!
    Heel leuk je hond op de foto !!
    Fijn dat ie niet al te bang was !
    Mijn hondjes hebben er ook geen last van !
    Een mooi 2022 !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaarten. Embossing op je kaart is altijd leuk maar ik vergeet het veel te vaak. Leuk ook zoals je de bubbels bij het glas hebt gemaakt.
    Fijn dat het zo goed gaat met Floor. Ze heeft bij jullie een liefdevol thuis gevonden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten. Echt heel erg gaaf gemaakt. Die bubbels vind ik geniaal bedacht. Fijn dat Floor oud en nieuw weer goed doorstaan had. Mijn schoonmoeder vond bij de wandeling op 1 januari met de hond, een andere hond. Die was 's nachts al kwijt geraakt. Gelukkig weer snel terug bij de eigenaar. haha. Heerlijk dat het zo goed gaat met Floor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst de beste wensen voor 2022 Daphne!
    Wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt!
    Ja...het is heerlijk om uit te waaien buiten he....wij hebben deze week elke dag al een wandeling kunnen maken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook voor jou de allerbeste wensen voor 2022 Daphne, veel geluk en gezondheid en dat je nog maar weer veel mooie kaartjes mag gaan maken in het aankomende jaar. Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Daphne,
    natuurlijk wens ik jou ook een heel mooi en creatief nieuwjaar! Je kaarten zijn heel leuk. Die embossingfolders zijn erg leuk. Ik heb er een paar van.
    En ik ben heel benieuwd hoe lang je het volhoudt om ze te nummeren.. Bij mij beklanden ze in een speciale schoenendoos en af en toe tel ik ze gewoon, omdat nummeren bij mij niet werkt. Maar als jij een goede manier wet houd ik me aanbevolen! Nu weer een beetje normaal ritme?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijke nieuwjaarskaartjes, mooie start van het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke foto van jou en Floor.
    Je hebt mooie kaarten gemaakt. Slim om ze te nummeren.
    Een heel mooi en creatief 2022!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi en gezond 2022 toegewenst.
    Ik zal dat ook eens gaan doen, kerstkaarten nummeren...(als ik dat niet ga vergeten) ben ook wel eens benieuwd aan het einde van het jaar.
    Ah die Floor, en knap dat ze zelf terug naar buiten ging, de onze was doodsbang zo sneu, die enorme harde knallen kon hij door zn doofheid helaas wel horen.
    Het ging ook flink tekeer bij ons.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook voor jullie de allerbeste wensen Daphne!
    Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, ja dat nummeren vind ik een goed idee!
    Wat goed van je om zo tegen Floor te doen, gewoon de knallen negeren, toen Saartje klein was vond ze harde geluiden ook helemasl niet erg, maar nu ze ouder is is ze toch wat angstiger geworden, dit jaar viel het trouwens mee met haar angst
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ook voor jullie daar mijn wederkerige wensen ! En dat we nog lang mogen bloggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proost op 2022! Met vele leuke heen en weer berichten en veel inspiratie.
    Al de eerste twee op de teller. Goed bezig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je begint 2022 gelijk feestelijk met deze leuke kaartjes Daphne. Proost op een gezond, mooi en creatief nieuwjaar.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuk stel kaartjes voor het nieuwe jaar om mee te beginnen! Jij kan proosten met je mooie kaartjes! En je hondje is ook een leuk hondje! Dat vuurwerk is ook wel akelig voor honden! Gelukkig heeft onze pup er niet zoveel van gemerkt maar ik ben benieuwd hoe het volgend jaar gaat! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke kaarten. Ja, ik geloof best dat je zo van een dier kan houden. Weet er alles van.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik denk waar blijft nou de D van drank? Maar die staat helemaal onderaan vermeld....hahahahaha... Mooi gedaan!
    Soms denk ik dat ik verliefder ben op Bowie dan op Geert!! Laat hem dat maar niet horen. Maar Bowie is echt mijn maatje. Vooral als Geert op zee zit. Heerlijk wandelen maar vooral lekker dicht tegen me aankruipen op de bank ;-)
    Oh ja, ik vergeet het bijna...Supergaaf dat je weer gezellig met ons meedoet!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen