maandag 4 april 2022

3 Keer 4kant

Toen ik de challenge van De,Egel zag kreeg ik meteen een idee om mijn hoofd. Dat zat er vanmorgen nog steeds in, maar tot mijn schrik zag ik dat de challenge vandaag afloopt, dus ben ik vanmorgen meteen na het douchen en aankleden aan de slag gegaan:

Ik kocht laatst bij Wibra van die "dikke" fruit stickertjes, stickertjes waar lucht in zit. 
Die mochten op deze kaart.
De tekst maakte ik (weer) met mijn pocket printer.
Binnenin Beterschap, gemaakt met een stans en nog een klein Vitamine C stickertje. 
Altijd handig voor de voorraad, zo'n beterschap kaart. 

Zoals ik vaker doe, als ik deze 4kante achtergrond stans gebruik, maakt ik nog een kaart:
Nu 1 met de lieve katten stickertjes. 
Zelfde soort dikke stickers.
Een bijpassende tekst en ook deze kaart is klaar om verstuurd te worden naar een Kanjer. 
Nog even een foto van de kaart staand op tafel. 

Daarna de laatste:
Met de leuke Dino's, ook weer stickertjes. 
En een bijpassende tekst. 
Ook deze kaart gaat naar een Kanjer. 

Zoals jullie kunnen zien heb ik de verschillende disign papiertjes hier en daar gecombineerd. 
Het frame hoort niet bij deze 4kante achtergrond stans, maar paste precies. Verhoogd op de kaarten geplakt met foam.
Ik heb het dit keer op elke kaart gebruikt. Veel stanswerk , maar dan heb je ook wat😉.

Ga ik nu en pan "Zwolse Stoof" maken en daarna naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle.
Als ik terug kom is het eten zo goed als klaar en kunnen we snel aan tafel, wat weer handig is want vanavond wordt er nog gesport door de kinderen. 
Challenges:
De Egel, #138, Kaart liften,  2de inzending. (Vitamine C kaart)
4SCB  #55, Moodboard en kleuren pallet. (Vitamine C kaart)
2 Sisters, #61, Pasteltinten. (Dino kaart)
GCC, #23, Tienerkaart, 2de inzending (Katten kaart)
TPP, #585, Om te lachen (Vitamine C kaart)







28 opmerkingen:

  1. Wauw je bent goed bezig geweest vind ze allemaal even mooi. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gewedlige serie kaarten. Allemaal leuk, dus ik kan niet kiezen welke de mooiste is. Goed bezig geweest!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt, Daphne.
    En succes bij de tandarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer heel leuk Daph. Goed bezig geweest.
    Kus mam 🙋🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke kaarten gemaakt zeg!! Hopend viel de controle mee bij de tandarts.
    Eet smakelijk voor straks.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ontzettend leuke kaartjes met die dikke met lucht gevulde stickertjes...
    Je bent flink te keer gegaan zo in de vroege morgen gelijk 3 kaarten!! heerlijk he beetje voorraadje.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke serie kaartjes heb je gemaakt.
    Mooie stickertjes voor in de vierkantjes.
    Top gedaan.
    Ik las dat je onze lopende challenge wel leuk vond om samen met je moeder te doen. Ze mag gelijk ook met haar gemaakte kaart + foto deelnemen hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat weer leuk bedacht en uitgevoerd Daphne. Hele leuke, vrolijke kaarten zijn het geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel. Mmm, zwolse stoof, klinkt goed. Hopelijk viel het mee bij de tandarts?
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten heb je gemaakt Daphne
    Leuk met die vierkantjes en verschillende stickertjes
    Hopelijk viel het bezoek aan de tandarts mee en he bben jullie smakelijk gegeten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo...jij bent lekker bezig geweest.
    3 prachtige kaarten uit je mouw
    geschud.

    Vraag me wel af wat een pocket printer
    is.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tof kaartje, leuke vierkantjes met dat randje aan de binnenkant!
    je feestelijke kaart hieronder is ook heel leuk !
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker bezig geweest! Alle drie superleuk, maar de eerste geeft de meeste lachvitamientjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaartjes voor deze challenges, wat zijn die figuurtjes leuk en heel geschikt hiervoor. Ik had zoveel moeite iets te vinden wat paste. Die met het fruit vind ik de leukste.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had op mijn telefoon ene berichtje klaar en oeps hij kon niet geplaats worden. Nu maar via de computer. Wat ben jij bezig geweest zeg eigenlijk maar een hele serie.
    Ze zijn mooi en vrolijk geworden. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What adorable cards! The Vitamin C card is SO cute! Thank you for sharing it at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaarten met die vrolijke stickers. Zie ze ook wel eens liggen bij Wibra en Zeeman maar weet nooit wat er mee te doen. Je hebt me op een idee gebracht.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je gave kaarten gemaakt Daphne en dan gelijk maar 3 stuks! Heel mooi gedaan hoor. De stickertjes zijn ook allemaal heel leuk en frisse papiertjes gebruikt. Lekker vrolijk zo.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alle 3 leuke kaarten! En wat een gave stickertjes zijn dat zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om 4 stickertjes te combineren op 1 kaart. Alledrie leuk gelukt. De fruitkaart vind ik het mooist.
    Klinkt heerlijk, die Zwolse Stoof ... mmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat een leuke serie kaarten Daphne!
    Wat een leuk idee om de stickers zo te verwerken.
    Leuk dat je meedoet met de kattenkaart bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Antje
    DTGCC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuke kaartjes, je hebt de sketch mooi verwerkt.
    En de bovenste is prima voor de challenge, bedankt voor je inzending op het 4 Season blog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. You had me looking up your dinner dish, good for you to be prepared ahead! I came to thank you for playing along at The Paper Players! Your fruity get well card is sure to bring a smile!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke kaartjes!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt hele leuke kaarten gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart heb je gemaakt met de kleuren van het moodboard van onze challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen