woensdag 6 april 2022

Jarig

 Vandaag is onze lieve Floor jarig!!

1 Jaar is ze geworden!! 
En wat zijn we toch blij met haar🥰
En zij met ons,  dat kan niet anders!!😁

Op mijn blog kalender staan voor deze maand ook een hoop jarige. Dus gisteren, na mijn vroege dienst nog even lekker aan de knutsel gegaan:
Wat vrolijke dp-tjes uit mijn voorraad. 
Een leuke sketch en even lekker verstand op nul en een kaartje maken. 
De vogeltjes en het leuke nijlpaardje met een kadootje achter zijn rug verstopt, gestempeld op Kraft en uitgeknipt. 
Alleen het kadootje ingekleurd met acryl verf. 
De oogjes van de dieren gemaakt met pearldrops.
In het echt zin de kleuren van het dp waar mooier. Op de foto lijkt het een beetje mat, maar dat is dus in het echt niet zo. Jammer, maar ik krijg het niet beter op de foto en de kaart zit al in een envelop om verstuurd te worden. 

Morgen ben ik er weer, met een kaartje die ik gemaakt heb als gast disigner.
Daarbij maakte ik ook een kerstkaart met dezelfde digi en sketch, maar dat zien jullie dus morgen. 
Challenges:
Sketch Saturday, #697,Sketch, 2de inzending. 
Unicorn, #75, Include an Animal.



14 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige verjaardagskaart heb je gemaakt.
    En natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie jarige Floor. Maak er een gezellige dag van en verwen haar maar lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte met jullie Floor! Dat ze nog maar lang bij jullie mag zijn! Je hebt een leuke kaart gemaakt Daphne, met dit vrolijke papier. En zo eens ontspannen met het verstand op nul, is op zijn tijd helemaal niet verkeerd...
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart voor de jarige Floor !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat die zonnebril maar thuis hoor 😉😎
    Gefeliciteerd met Floor.
    Leuke kaart maakte je met dat leuke nijlpaardje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al weer een jaar "ons Floor". Jammer dat ik de taart mis vandaag.
    En die Avatar lijkt op Jade vind ik 😂.
    En, leuk hoor dat kaartje.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met Floor, wat een lief kopje toch. Wat ga je toch veel van zo'n beestje houden hé? Je kaart vind ik heel leuk in die vrolijke kleuren en met die leuke stempels. Gezelligheid in een envelop :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met jullie Floor, Daphne
    Wat een leuk koppie heeft ze toch!
    Mooi Hippo kaartje heb je gemaakt!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's van Floor! Gefeliciteerd!
    Leuke vrolijke kaart maakte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeee Daphne,
    wat een enige kaart heb je gemaakt. Die nijlpaardjes zijn zo gaaf. En van harte met Floor. Zo fijn dat ze bij jullie zo'n warm thuis heeft gevonden.
    Enne.....ZO leuk dat je collega van me wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je kaart! Van harte met Floor, wat een lieverd hoe ze kijkt.
    Tijd gaat snel he, en je krijgt ook zoveel liefde van zo;n beestje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw al 1 jaar! Wat een pret. Dat nijlpaard op Kraft is een tof idee. April is DE BESTE maand om te verjaren. Hihi 🤣
    Ik zag gisteren in de blogrol je test bericht staan en daar stond wel een foto bij. Deed je iets anders dan normaal? Ik ben nog steeds op zoek naar de reden waarom de meeste blog geen foto's meer hebben, want zonder is zo saai. Ik hoop dat het snel weer in orde is... Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 1 jaar alweer. Wat gaat de tijd snel. haha. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Echt heel leuk en gezellig zeg. Ik ben heel benieuwd naar je kerstkaart.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is so sweet, Daphne! Cute, cute hippo. Thank you for sharing with us at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen