donderdag 28 april 2022

Kerstkaart

Haha,  bedankt voor de reacties op mijn KKT kaarten. Ik weet dat jullie niet zo streng zijn qua kleine toevoegingen van andere kleuren, maar ik wel😂, 2 kleuren is 2 kleuren😂.

Vandaag weer een kerstkaart, of beter,  een nieuwjaarskaart,  die al in mijn galerij stond te wachten om op mijn blog te mogen shinnen:

Ik maakte deze kaart eind vorig jaar (en dus tel ik het niet mee voor dit jaar..... ja ik weet, ik ben streng voor mezelf😉) toen ik Deze kaart voor mijn ouders maakte. Ik vond het idee leuk en bedacht dat het ook leuk was voor een nieuwjaarskaart. 
Zo gezegd zo gedaan. 
De achtergrond maakte ik met mijn neon Ikea verf (wat heb ik daar toch een plezier van)
Het lijstje is een stans en ik koos er bewust voor om de achtergrond iets groter te maken zodat het een klein randje geeft onder het lijstje vandaan. 
De tekst gestempeld met zwart embossing poeder en de glazen gesneden met mijn BigShot.
Verder niks meer toegevoegd (lastig!!) want ik vind het mooi zoals het nu is. 

Gisteren vertelde ik jullie dat wij met de camping zouden gaan om op te bouwen. 
Eigenlijk hadden we dit al gedaan, eind Maart, toen het steeds maar mooi weer was en windstil. 
We waren fijn vroeg klaar dit jaar, maar helaas..... toen kwam de sneeuw en de storm begin April en is onze voortent weg gewaaid!!
Schade aan de caravan,  schade bij de achterburen en over de halve camping lagen stukken voortent of tentstokken van ons. 
Een enorme domper.
We waren meteen een beetje afgeknapt en het seizoen moet nog beginnen. 
Andy is een hele middag bezig geweest om op internet een nieuwe tent te zoeken,  want die zijn schaars door corona (de productie heeft een hele poos stil gekregen)
Maar goed, we zijn weer bijgekomen van de schrik, hebben de nieuwe tent in de auto gelegd en gisteren opgezet:
En kijk,  als het dan weer staat is het eigenlijk weer héél erg fijn!!
De komende tijd rustig aan verder inrichten en dan hoop ik dat we weer een lekker seizoen tegemoet gaan. 
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 
CHNC, #591, Alles mag. 




23 opmerkingen:

  1. Super leuk deze kaart, en wat een pech met de voortent, de nieuwe is wel heel mooi, dat je er veel plezier van mag hebben. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke Nieuwjaarskaart voor je ouders Daphne , kun je
    straks weer gebruiken , slim bedacht , fijne tijd op de camping , gezellig dat je meedoet . Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat vervelend en een nare ervaring met die wind. Ik kan me er ook iets bij voorstellen dat je het dan even gehad hebt met kamperen. Fijn dat jullie toch al een nieuwe tent konden vinden. Top!

    Je kaart is prachtig.

    Groetjes en een fijne dag, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhh dat is echt vreselijk, ik voel met je mee, wat een pech. Gelukkig zijn jullie toch verder gegaan en zo zie je maar, als alles weer staat voel je je weer beter en is het alleen een financiele kwestie, die kom je wel weer te boven. Je kaart met die ac htergrond en letters is erg leuk, daar kan je er wel meer van maken Lieve groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie en rustige kaart heb je hier Daphne, het is eigenlijk helemaal goed zo. En wat hebben jullie een geweldig campingplekje! Maar wel een afknapper als je die chaos zo aan
    moet treffen... Gelukkig is dát weer
    helemaal goed gekomen! Fijne tijd
    gewenst als het zover is.
    En voor vandaag een mooie dag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer leuk Daph. En wat gek, ik heb mijn neon verf helemaal nog niet gebruikt. 🤔🤔 Moet dat toch ook maar eens gaan doen. Oh ik heb zo veel in mijn hoofd zitten, het moet er nodig eens uit. 😂😂
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat balen van de voortent, maar nu staat hij er weer piekfijn bij, en hopelijk kunnen jullie er dit seizoen, heerlijk van genieten. Je niewjaarskaart met de neon achtergrond is heel gaaf geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi feestelijk kaartje.
    Leuk gemaakt.
    Wat een pech hebben jullie gehad, het weer is nooit voorspelbaar en kan wel al eens wat schade aanrichten.
    Gelukkig staat alles terug startklaar. Mooie vooruitzichten om naar uit te kijken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijke nieuwjaarskaart Daphne.
    Dat is een flinke schadepost voor jullie. Gelukkig heb je al snel een nieuwe voortent gevonden. Nu lekker genieten op de camping.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Daphne....op de tweede fot komt hij heel mooi uit!
    Jullie hadden wel pech met de voortent....gelukkig staart er weer een....nu maar hopen dat je hier meer geluk mee hebt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke nieuwjaarskaart Daphne en wauw wat een mooie royale voortent. Die is haast net zo groot als mijn woonkamer hihi. Wat staan jullie heerlijk dichtbij het water, Lila ligt al te zonnen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een hele vrolijke nieuwjaarskaart!
    Wat een toestand joh, met de voortent... echt balen zoiets. Maar gelukkig heb je nu een andere voortent, want je kunt eigenlijk niet zonder. Geniet van je mooie plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och wat een pech en een ellende met de voortent, Daphne! Fijn dat het nu toch opgelost is.
    Je nieuwjaarskaart is erg leuk, lekker fleurig.
    En ik herken wel wat je zegt over het KKT: 2 kleuren is 2 kleuren, ik probeer het zelf ook, maar soms lukt het toch niet helemaal.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie nieuwjaarskaart en leuk met de kleurige champagne glazen. Dat is balen met jullie voortent. Gelukkig hebben jullie toch snel een vervanging. Klaar voor het kampeerseizoen :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Daphne
    Wat ben ik blij
    Ik kan weer reageren!
    Wat een mooi kleurig kaartje heb je gemaakt!
    En wat fijn dat de caravan weer een goede voortent heeft, hopelijk blijft het weertje mooi, alhoewel het windje wel scherp is!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lekker vrolijke Nieuwjaarskaart in neonkleuren. Weer eens wat anders.
    Jeetje, wat balen van jullie voortent. Maar zo te zien is dat euvel gelukkig opgelost en zitten jullie er weer warmpjes bij komend seizoen. Geniet er maar van!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk met het lijstje zo. Less is more ;-)
    Balen van de tent. Fijn dat jullie een nieuwe tent hebben. Op naar een rustig seizoen zonder wind en juist met veel zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie nieuwjaarskaart. Jij hebt erg veel schik van de Ikea-verf. Zo leuk om te zien wat je daar allemaal mee doet.
    Wat een pech op de camping. Ik snap dat je dan even baalt. Maar wat hebben jullie daar een prachtige plek aan het water. Dat wordt vast weer genieten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een gave kaart, superleuk dat randje wat onder het lijstje uut komt.
    Wow, wat een knoeperd van een voortent! Is natuurlijk geen overbodige luxe met jullie gezin met grote kinderen en hond(en). Het staat er nu mooi bij, ik wens jullie heel veel genietmomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart heb je gemaakt. Hele grote caravan hebben jullie, vreselijk de schade. Hopend komt dit niet meer voor en kunnen jullie nu heel lang genieten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuk deze nieuwjaarskaart , en wat een domper op jullie campingseizoen, maar gelukkig is alles toch weer opgelost. Ik wens jullie nog veel kampeerplezier dit seizoen.
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart weer. mooi gemaakt. Wat een grote voortent, mooi hoor. Wat vervelend dat alles kapot gewaaid/gesneeuwd is. Balen balen balen. Gelukkig is het weer goed gekomen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen