zaterdag 16 april 2022

Voor Sarah

Afgelopen woensdag was Sarah jarig. Ik volg Sarah al een hele tijd en wij sturen altijd kaartjes naar elkaar met Verjaardagen en met Kerst. Soms krijg ik zelfs een "zomaar" kaartje van haar, iets waar ik niet zo attent in ben, maar Sarah wel. 😊

Dit jaar heeft Sarah van mij een Slimline kaart gekregen:

Ik kocht bij Action een nieuwe, grote stans, van allemaal schuine streepjes, die ik graag meteen uit wilde proberen. 
Na het snijden heb ik het gekleurd met distress inkt en daarna op een witte basiskaart geplakt.
De toef bloemen maakte ik met stansjes en ponsjes.
Vind ik altijd erg vrolijk staan op een kaart, zo'n toef, net of je een bloemetje opstuurt. 
Daarna het ik "Happy" en mijn grote "Birthday" stans uitgesneden en dat op de kaart. 
Nog wat pearldrops in het hart van de bloemen en de kaart kon op tijd naar Sarah verstuurd worden. 

Ineens zijn de voorspellingen voor het weer naar de goeie kant ongeslagen. Het wordt mooi weer de komende tijd en de kou, regen en storm zijn verdwenen zoals het er nu uitziet. 
Dat is mooi, want het camping seizoen is ook weer begonnen!
Challenge:
K&K, #April, Slimline, 2de inzending. 





18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.
    Leuke stans.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze felicitatiekaart, Daphne
    Ja heerlijk genieten van het mooie weertje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een mooie verjaardagskaart. Heel tof gedaan met die strepenstans. Zo leuk om elkaar kaarten te sturen. Geniet lekker van het weer. Het schijnt inderdaad heerlijk te worden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een gezellige verjaardagskaart met al die kleurtjes.
    Veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke slimliner Daphne , Fîjn Paasweekeinde
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n mooie kaart Daphne. Heel kleurrijk en een mooie bloementoef, ook je nieuwe stans is gaaf. Leuk gedaan.
    Fijn Paasweekend gewenst! 🐣 🐥 🎍
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een te gekke verjaardagskaart gemaakt voor Sarah Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart, zo vrolijk van kleur! Leuke mal, ik heb hem ook gekocht, nu nog een kaart er mee maken!
    Fijne paasdagen!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan. Daph. Ik heb wat moeite met deze stand maar jij stuurt me weer op weg.

    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Ik heb met deze stans in mijn handen gestaan en ik heb hem laten liggen. Nu ik dit zie denk ik: dom, dom, dom! Wat een gave stans is het. Je kaart voor Sarah is helemaal top!
    Ik hoor al meer mensen over de camping. Lekker genieten, hoor. Maar nu ik weet waar je woont, denk ik: hoezo camping? Jij kunt kamperen in je achtertuin😂🤣😎

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je voor de jarige gemaakt, leuke stans ook.
    Ja dit is echt genieten dit weer voor de camping.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele vrolijke met die leuke stans Daphne. Veel plezier op de camping. Gaat je man weer met het pontje varen?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke nieuwe pons is dat! Je hebt er een vrolijke kaart mee gemaakt.
    Veel plezier weer op de camping het komende seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke verjaardagskaart heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met vrolijke kleurtjes.

    Je schreef dat je het fijn vond me weer gevonden te hebben. Je naam zegt mij helemaal niks. Ook op mijn oude/vorige blog zie ik je naam nergens bij de berichten. Kan het zijn dat je mij verward met iemand anders?

    Groetjes, Petra

    BTW: ik ben ook jou volger geworden. Elkaar kunnen inspireren is nooit weg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben Sarah haar verjaardag helemaal vergeten, ik ben nog een mooi kaartje voor haar aan het maken, want natuurlijk veel te laat komt, het is wat je schrijft Sarah is heel attent ook met kerst. Jouw kaartje wat naar Sarah toe is gegaan is heel vrolijk, sarah zal er zeker heel blij mee zijn geweest. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n slimline kaart vind ik een leuk modelletje...
    Gaaf hè dat de Action zoveel stansen heeft tegenwoordig.
    Je kaart ziet er - zoals altijd - weer tip top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel blij met mijn kaart! En blozende wangen van je lieve woorden hier op je blog. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen