dinsdag 21 juni 2022

Reminder Cheerful Sketches.

Vandaag een reminder voor de Juni challenge van Cheerful Sketches. Mijn 2de kaart als teamlid (bedankt allemaal voor de leuke reacties op dit bericht, ik ging er helemaal van blozen😊)

Dit keer mocht ik voor mijn kaart de leuke digi van My Besties gebruiken:

Ik kleurde het Geisha meisje in met metallic potloden.
Op de foto niet te zien, maar het geeft een heel mooi glansje.
De combinatie Lila, geel en groen vind ik altijd erg mooi. 
Zeker de pastel kleurtjes van deze combinatie. 
Alle design papiertjes komen uit mijn voorraad. 
Zo'n bloementoef maak ik wel vaker op een kaart, vind ik erg leuk en het maakt het net even af. Deze bloemetjes, gemaakt met een ponsje, passen mooi bij de bloemetjes op de digi. 

Zin om mee te doen met de challenge?
Hieronder de sketch. Je mag het spiegelen of draaien, zolang de sketch maar zichtbaar blijft voor ons. 
Je kan nog meedoen tot 28 Juni.
Succes!
                              Challenges:
Kleuren met Potloden, #Juni, Alles mag.
CHPP, #Juni, Alles mag. 

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart als je eerste DT lid, mooie afbeelding ook.
    Jammer idd dat je de glans niet ziet op de pc, maar alles is in het echt mooier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze bijdrage is ook weer erg mooi Daphne, je hebt het plaatje erg mooi ingekleurd en je kleurencombinatie is een genot voor mijn oogjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze kleuren ook heel mooi!
    Mooi gekleurd trouwens! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wauw, wat een mooie kaart zeg. Dat plaatje is echt prachtig en heel mooi ingekleurd. Heel mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb jij gemaakt met de lastige sketch (dat vond ik dan hè). De digi heb je supermooi ingekleurd, maar ook de papiertjes en bloementoef heb je er goed bij gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Daphne
    leuke zachte kleurtjes bij elkaar
    en je hebt het Bestie meisje heel mooi ingekleurd
    Prachtig voorbeeld voor het blog!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een mooie kaart in die lieve kleurtjes Daphne. Je hebt dat meisje heel mooi ingekleurd en de leuke details maken het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooie reminder gemaakt Daphne, met deze leuke digi! Fijne kleurencombi ook, knap gedaan hoor.
    Nog een fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje is dit geworden, Daphne. Lieve papiertjes heb je gebruikt met een passende bloementoef erbij. Het meisje heb je mooi ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een hele mooie kleurencombinatie!
    De kaart oogt een tikkie klassiek, en heeft echt uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kleurencombinatie. Digi mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in die zoete kleurtjes, alles past heel goed bij elkaar. Leuk gekleurde digi en de sketch heb je goed uitgevoerd.
    Bedankt om mee te doen bij 'kleuren met potloden', succes.
    Groetjes, Annie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleurencombi is dit Daphne!!
    Leuke digi ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi inspiratiekaart voor de sketch challenge. Mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen